ایلان ماسک

ایلان ماسک ادعای ترامپ برای خرید توییتر را رد کرد

ایلان ماسک

ایلان ماسک روز جمعه ادعاهایی مبنی بر اینکه ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، ماسک را برای تصاحب توییتر «تشویق» کرده است، رد کرد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از آکسیوس، ایلان ماسک روز جمعه در توییتر نوشت: “این نادرست است. من هیچ ارتباطی مستقیم یا غیرمستقیم با ترامپ نداشته ام.”

 

ایلان ماسک در پاسخ به مقاله ای در نیویورک پست در مورد اظهار نظر دوین نونز، مدیر عامل پلت فرم رسانه های اجتماعی ترامپ، Truth Social، در فاکس نیوز که گفته بود، “ترامپ تصرف ماسک بر این پلتفرم را تشویق کرده است” پاسخ داده است.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

نونز در شبکه فاکس بیزینس گفت: «رئیس جمهور ترامپ، اساساً قبل از اینکه ایلان ماسک آن را بخرد، در واقع گفت که بروید و آن را بخرید، زیرا هدف شرکت ما واقعاً ساختن جامعه‌ای است که در آن مردم در محیطی امن و مناسب باشند.

 

نونز افزود: «به همین دلیل است که ما ایلان ماسک را تشویق کردیم که آن را بخرد، زیرا کسی باید به مقابله با این مستبدان فناوری ادامه دهد.»

 

مطالب مرتبط…

ایلان ماسک پس از خرید توییتر، 8 میلیارد دلار سهام تسلا را فروخت

چند نفر در شبکه اجتماعی دونالد ترامپ هستند؟

 

 

دونالد ترامپ، بلافاصله پس از توافق ماسک برای خرید توییتر، به فاکس نیوز گفت که قصد دارد در شبکه اجتماعی خود که در حال مبارزه است، بماند.

 

دونالد ترامپ گفت: “امیدوارم ایلان توییتر را بخرد زیرا او در آن پیشرفت هایی ایجاد خواهد کرد و او مرد خوبی است، اما من در TRUTH خواهم ماند.”

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *