بیت کوین

بیت کوین کانال 20 هزار دلاری را از دست داد

بیت کوین

بیت کوین در روز شنبه بیش از 13 درصد سقوط کرد و به زیر سطح 20 هزار دلاری رفت و به ضعیف ترین سطح خود در 18 ماه گذشته رسید.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، بخش ارزهای دیجیتال این هفته پس از آن که شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس برداشت ها و نقل و انتقالات بین حساب ها را متوقف کرد، سقوط تاریخی خود را آغاز کرد.

 

این در حالی است که اخراج کارمندان شرکت های ارز دیجیتال خبری بود که این سقوط را سرعت بخشید.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

از سوی دیگر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک صندوق تامینی ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه شده است، نگرانی‌ها در این صنعت را دوچندان کرد.

 

این تحولات با کاهش ارزش سهام همزمان شده است، زیرا سهام ایالات متحده به دلیل ترس از افزایش نرخ بهره و احتمال رو به رشد رکود، بیشترین کاهش درصد هفتگی خود را در دو سال اخیر تجربه کرده است.

 

سرعت و عمق تند تلفات بیت کوین در ارتباط با سقوط سهام می تواند حمایت طیف وسیعی از گروه های سرمایه گذار از ارز دیجیتال را به چالش بکشد.

 

مطالب مرتبط…

فدرال رزرو نرخ بهره را به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش داد

بیت کوین به پایین ترین حد خود در 18 ماه اخیر رسید

 

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، تا بعدازظهر روز شنبه حدود 13.7 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح 17593 دلار رسید – ضعیف ترین سطح آن از دسامبر 2020.

 

این ارز در سال جاری حدود 60 درصد از ارزش خود را از دست داده است، در حالی که ارز دیجیتال اتر با پشتوانه اتریوم 74 درصد کاهش یافته است.

 

در سال 2021، بیت کوین به بیش از 68000 دلار رسیده بود.

 

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA، روز شنبه گفت: شکستن 20000 دلار به شما نشان می دهد که اعتماد به صنعت ارز دیجیتال از بین رفته است و شما شاهد آخرین استرس ها هستید.

 

مویا گفت که “حتی بلندترین تشویق کنندگان بازار کریپتو اکنون ساکت هستند. آنها هنوز در درازمدت خوش بین هستند، اما نمی گویند که اکنون زمان خرید است یا خیر.”

 

جفری گوندلاچ، مدیرعامل DoubleLine Capital، روز چهارشنبه گفت که اگر بیت کوین به 10000 دلار سقوط کند، تعجب نخواهد کرد.

 

جی هتفیلد، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در مدیریت سرمایه زیرساخت در نیویورک، گفت: «بیت کوین ممکن است امسال به زیر سطح 10000 دلار سقوط کند زیرا حباب نقدینگی فدرال رزرو (فدرال رزرو) به طور کامل ترکیده و بیت کوین به سطح قبل از همه گیری خود باز می گردد.»

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

مثلث برمودا

مثلث برمودا کجاست؟ علم چگونه معمای این مکان را حل کرد؟

بسیاری از مردم مثلث برمودا را یکی از اسرارآمیزترین نقاط زمین می‌دانند. اما به راستی چرا مثلث برمودا تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است؟ آیا این منطقه واقعا تا این اندازه ترسناک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *