الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

 

اگر نگاهی به اینستاگرام در سال 2010 انداخته و آن را با چیزی که الان در سال 2024 هست مقایسه کنید، هیچ وجه اشتراکی بین‌شان نمی‌بینید! در واقع الگوریتم اینستاگرام آنقدر تغییر کرده که عملا اگر نخواهید با آن آشنا شوید و بر اساسش رفتار کنید، مطمئن باشید نیمی از پتانسیل موفقیت در اینستاگرام را از دست داده‌اید.

 

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

امروزه تمامی رسانه‌های اجتماعی و حتی موتورهای جستجو از جمله گوگل، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام، یک الگوریتمی دارند که آمیخته‌ای از دستورات و هوش مصنوعی است. این الگوریتم‌ها در واقع بر اساس یک‌سری از دستورات، تلاش می‌کنند محتوای ارزشمند را از میان ده‌ها هزار محتوایی که روزانه منتشر می‌شوند، پیدا کرده و آنها را در مقابل دید کاربران قرار دهند، در مقابل محتوای بی‌ارزش و غیر جذاب را از جلوی چشم مخاطب دور می‌کند.

اینستاگرام ره آوردنیوز

 

بنابراین شما به عنوان فردی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنید باید با نحوه‌ی محتوا سازی و پیدا کردن مخاطبتان در اینستاگرام آشنا شوید. در این حالت است که تمامی فعالیت‌های‌تان، از تولید محتوا تا تعامل با مخاطب را بر اساس رفتار الگوریتم اینستاگرام تنظیم کرده و بهترین و بیشترین بازخورد را می‌گیرید.

الگوریتم اینستاگرام

تغییرات تازه‌ی الگوریتم اینستاگرام

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یورونیوز، بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا صاحب امتیاز شبکه اجتماعی اینستاگرام با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش ریلز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است.

همچنین در تازه ترین سیاست‌گذاری متا در خصوص الگوریتم اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

مطالب دیگر…

ساعت مچی هوشمند اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اعتراض کیم کارداشیان و کایلی جنر به تغییرات “تیک‌تاکی” اینستاگرام

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

ایلان ماسک و منچستریونایتد

ایلان ماسک: پیامم در توییتر شوخی بود باشگاه منچستر یونایتد را نمی‌خرم

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان ساعاتی پس از آنکه در توییتر نوشت باشگاه فوتبال منچستریونایتد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *