وودی آلن

آیا پنجاهمین فیلم وودی آلن آخرین کارش خواهد بود؟

وودی آلن

وودی آلن یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان آمریکایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی نادر گفت که پروژه بعدی وی که در پاریس فیلمبرداری خواهد شد احتمالا آخرین فیلم او است چرا که «دیگر ذوق و شوق» ندارد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یورونیوز، وودی آلن کارگردان و طنزپرداز ۸۶ ساله که بعد از مواجه شدن با اتهامات جنسی دخترخوانده خود به نحوی از چشم طرفدارانش افتاده است این سخنان را در یک گفتگوی نیم ساعته اینستاگرامی با الک بالدوین، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی مطرح کرد.

 

الک بالدوین همان فردی است که چندی پیش در جریان ساخت یک فیلم به صورت تصادفی به مدیر تصویربرداری شلیک می‌کند و این فرد جان خود را از دست می‌دهد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

وودی آلن که فیلم‌های مشهوری همچون آنی هال (۱۹۷۷) و منهتن (۱۹۷۹) را در کارنامه خود دارد گفت:‌«احتمالا این یک فیلم هم می‌سازم ولی دیگر ذوق و شوق ندارم».

 

او در این باره گفت که «قبلا فیلم ساختن هیجان داشت چرا که نمایش فیلم روی پرده سینماها بود ولی الان مردم فیلم‌ها را در خانه‌هایشان می‌بینند.»

 

او اضافه کرد: «دیگر آن ذوق و شوق وجود ندارد. حس خوب وقتی بود که می‌دانستی پانصد نفر همزمان در حال تماشای فیلم بودند. بهرحال این فیلم آخر هم می‌سازم و می‌فهمم که چه حسی خواهم داشت».

 

مطالب مرتبط…

5 فیلم برتر سال 2017 که شاید ندیده باشید

5 فیلم برتر نیکلاس کیج در قرن 21

5 فیلمی که در سال 2022 نباید از دست بدهید

 

وودی آلن که دستی هم بر نویسندگی دارد اخیرا مجموعه داستان‌های کوتاهی تحت عنوان «جاذبه صفر» را به چاپ رسانده است.

 

اگر فیلم این کارگردان آمریکایی با موفقیت به سرانجام برسد این پنجاهمین فیلم به کارگردانی وودی آلن خواهد بود.

 

پخش مستندی درباره ادعاهای مطرح شده علیه وودی آلن، کارگردان سرشناس آمریکایی مبنی بر اذیت و آزار جنسی دخترخوانده‌اش از طرف او بار دیگر ماجرای جدایی جنجالی وی از میا فارو، شریک زندگی‌اش در اوایل دهه ۱۹۹۰ را در کانون توجه رسانه‌ها قرار داده است.

 

این مستند سریالی که از شبکه «اچ بی او» پخش می‌شود به بررسی ادعای دیلن فارو، دختر خوانده میا فارو و وودی آلن مبنی بر آزار جنسی از طرف پدرخوانده‌اش در سن هفت سالگی پرداخته است.

 

اکثر شواهد ارائه شده در این مستند سریالی تائید کننده ادعای آزار جنسی دیلن فارو از طرف وودی آلن است.

 

با این حال وودی آلن ضمن رد مجدد ادعای مطرح شده، این مستند سریالی را «حمله‌ای آراسته به دروغ» توصیف کرد.

 

این کارگردان آمریکایی ادعا می‌کند که دیلن فارو از سوی مادرخوانده اش «مغزشویی» شده تا ادعای اذیت و آزار جنسی علیه او را مطرح کند.

 

دیلن فارو در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای ادعای «مغزشویی» یا «تعلیم» خود برای طرح ادعای اذیت و آزار جنسی علیه پدرخوانده‌اش را رد کرد.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

ایران عصر صفوی

کتاب ایران عصر صفوی راجر سیوری

کتاب ایران عصر صفوی نوشته راجر سیوری با ترجمه‌ی کامبیز عزیزی تاریخچه جامع سلسله صفوی را به خواننده ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *