فیلم های نیکلاس کیج

5 فیلم برتر نیکلاس کیج در قرن 21

فیلم های نیکلاس کیج

نیکلاس کیج بازیگر معروف سینمای هالیوود مردی با آثار بسیار عالی است که این فهرست تنها بهترین آثار اخیر او را معرفی می‌کند.

 

به گزارش ره آورد نیوز، نیکلاس کیج یکی از معدود بازیگرانی است که در طول دوره فعالیت خود موفق شده جوایز بی‌شماری از جمله جایزه اسکار، جایزه انجمن بازیگران سینما و گلدن گلوب را از آن خود کند.

 

جدیدترین فیلم سینمایی‌ که کیج در آن خوش درخشیده، تحت عنوان خوک، توانسته نظر مثبت منتقدان را به دست آورد.

 

فیلم‌های زیر 5 تا از بهترین فیلم‌های نیکلاس کیج در قرن 21 هستند.

 

به ره آورد نیوز همراه باشید…

 

فیلم خوک

1- Pig (2021) خوک

فیلم خوک یا «Pig» به کارگردانی و نویسندگی مایکل سارنوسکی و با بازی نیکولاس کیج یک درام به ظاهر انتقام محور است که اگر بخواهیم آن را توصیف کنیم باید گفت: این اثر نوعی فیلم از جنس شخصیتِ جان ویک است که اساساً هیچ میلی به جهان آدمکشی جان ویک و اکشن ندارد.

 

داستان فیلم Pig همان‌طور که از اسمش برمی‌آید حول محور یک خوک می‌چرخد.

 

ره اورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

شخصیتی به اسم راب که نیکلاس کیج نقشش را برعهده دارد، به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن، بنا به دلایل کاملا شخصی در یک محیط جنگلی به همراه یک خوک زندگی می‌کند؛ حیوانی که راب، باز هم بنا به دلایلی کاملا شخصی به شدت به او وابسته است.

 

جریان داستانی از نقطه‌ای شروع می‌شود که عده‌ای ناشناس شبانه وارد کلبه‌ی راب شده و خوک را می‌دزدند.

 

فیلم Pig با آن‌که توسط یک فیلم‌سازِ بدون اسم و رسم‌ کارگردانی شده، یکی از بهترین فیلم‌‌های سینمایی سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آید. بازی قابل ستایش نیکلاس کیج، مضامین و مفاهیمِ قابل تامل زیرمتنِ داستان به انضمام جنبه‌های بسیار خوب فنی، از مهمترین دلایلی است که باید به پای قصه‌ی این فیلم نشست.

 

نیکلاس کیج

2- Mandy (2018)

فیلم Mandy به کارگردانی پانوس کزماتوس و با بازی نیکولاس کیج، در ارائه‌ی فرم هنری ایده‌آل، در داشتن پشتوانه‌ی محتواییِ حقیقی کم‌ارزش و در سرگرم‌کننده بودن، فاجعه‌بار است.

 

فیلم Mandy، که شاید یکی از ستایش‌شده‌ترین آثار ناشناخته‌ی سال جاری به حساب بیاید، یکی از آن ساخته‌هایی است که در جدی‌ترین حالت ممکن، برای دسته‌ای کاملا مشخص از مخاطبان خلق می‌شوند. آثاری که یک نفر می‌تواند از دیدن‌شان نهایت لذت را ببرد و دیگری، شانس مواجه شدن با خسته‌کننده‌ترین تجربه‌های سینمایی زندگی‌اش را لابه‌لای دقایق آن، به چنگ می‌آورد.

 

داستان در سال 1983 و در طبیعت وحشی شادو مونتاین آمریکا روایت میشود؛ جایی که رِد و مَندی یک زوج خوشبخت در آنجا زندگی می‌کنند. اما وقتی که یک فرقه مذهبی مرموز، مَندی را قربانی می‌کند، رِد به قصد انتقام خون عشق زندگی‌اش به پا میخیزد…

 

فیلم های نیکلاس کیج

3- Color Out of Space (2019) رنگ خارج از فضا

فیلم  Color Out of Space، از آن دست فیلم‌هایی است که می‌خواهد مخاطبان را با فرمولی تکراری جذب کند. ورود یک ناشناس به روستایی برای انجام کارهای تحقیقاتی، یکی از همان پیش‌نیازهای اصلی در فیلم‌های علمی-تخیلی است. می‌توان گفت اگر کاوش و تحقیق را از این ژانر حذف کنیم، یکی از ستون‌های مهم آن را نابود کرده‌ایم.

 

داستان این فیلم درباره‌ی خانواده‌ی گاردنر می‌باشد که تصمیم می‌گیرند به دلایلی به یک مزرعه‌ی دورافتاده در یک روستای جدید در انگلستان نقل مکان کنند. اما طولی نمی‌کشد که یک شهاب سنگ در حیاط جلوی خانه‌شان سقوط می‌کند و خیلی زود ذوب شده و زمین و فضای آن منطقه را با رنگ‌های عجیب و غریب آلوده می‌کند و…

 

نیکلاس کیج

4- Prisoners of the Ghostland (2021) زندانیان سرزمین ارواح

فیلم زندانیان سرزمین ارواح 2021, داستان درباره یک فرد جنایتکار می باشد که می باشد که زمان اعدامش تایین شده است اما مسئولین به او یک فرصت دیگر می دهند تا جنایات خودش را جبران کند او ماموریت میگیرد که با شکستن یک نفرین دختری که به طرز عجیبی دزدیده شده است را پیدا کند و نجاتش دهد….

 

فیلم شناسی نیکلاس کیج

5- Adaptation اقتباس (2002)

«چارلی کافمن» ( نیکلاس کیج ) فیلم نامه‌نویسی است با استعداد ولی به شدت متزلزل و فاقد اعتماد به نفس که پس از موفقیت «جان مالکوویچ بودن»، استخدام شده تا فیلم نامه‌ای براساس کتاب غیرداستانی «دزد ارکیده» نوشته «سوزان اورلین» بنویسد.

 

اما «چارلی» علاوه بر وسواسی بودن، شدیدا پارانویایی است و دچار افسردگی می‌شود و معاشرتی نیست و در مقابل زنان دست و پایش را گم می‌کند؛ یعنی ویژگی‌هایی که در ادامه کار و رابطه پیچیده‌اش با محبوبه‌اش، «آملیا» (سیمور) مشکلات به وجود آورده است.

 

مطالب مرتبط…

5 فیلمی که در سال 2022 نباید از دست بدهید

بهترین فیلم های معمایی تاریخ سینما

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

قلعه قورتان

معرفی قلعه قورتان ورزنه در استان اصفهان

قلعه قورتان یا قلعه گورتان از آثار تاریخی بجا مانده از دوره ساسانیان می‌باشد که در استان اصفهان، شهر ورزنه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *