ایلان ماسک

سود فوق‌العاده شرکت تسلا با افزایش تحویل خودروهای برقی به مشتریان

شرکت تسلا

علیرغم مشکلات زنجیره تامین، تسلا رکورد درآمد سه ماهه چهارم و کل سال را در سالی که آن را “سال موفقیت آمیز” خواند، ثبت کرد.

 

به گزارش ره آورد نیوز، این شرکت در سال گذشته 5.5 میلیارد دلار درآمد داشت که این درآمد در مقایسه با رکورد قبلی که 3.47 میلیارد دلار بود، فوق العاده به نظر می‌رسد.

 

این سومین سال سودآور متوالی است که شرکت تسلا، سازنده خودروهای برقی و پنل‌های خورشیدی چنین درآمدهایی را تجربه می‌کند.

 

ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، عصر چهارشنبه در تماسی با سرمایه گذاران گفت: در سال 2021، سود انباشته ما از زمان آغاز به کار شرکت مثبت شد.

 

مدیر شرکت تسلا ادامه داد: “من فکر می‌کنم در این مرحله ما به یک شرکت واقعی تبدیل شده‌ایم. این یک نقطه عطف حیاتی است.”

 

بیشتر بدانید…

اسپیس ایکس پرتاب ماهواره ایتالیایی از فلوریدا را امروز آزمایش خواهد کرد

تسلا که سال گذشته دفتر مرکزی خود را از کالیفرنیا به تگزاس منتقل کرد، سال گذشته رکورد 936 هزار وسیله نقلیه را تحویل مشتریان داد که تقریباً دو برابر رقم سال 2020 است.

 

فروش خودرو تسلا در سه ماهه چهارم سال 2020 به رقم 308 هزار و ششصد دستگاه رسید که اولین بار در عمر شرکت تسلا و مدیرعامل موفقش ایلان ماسک بود.

 

جسی کوهن، تحلیلگر ارشد صنعت خودرو گفت: «سه ماهه پایانی 2020 نشان می‌دهد که [تسلا] بدون عیب و نقص با ایلان ماسک کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد تا کمبود عرضه جهانی را پشت سر بگذارد».

 

ایلان ماسک در تماسی با سرمایه گذاران گفت که این شرکت به دنبال ساخت کارخانه‌های جدید در سال آینده خواهد بود و مکان‌های جدیدی را تا پایان سال 2022 اعلام می‌کند.

 

او پیش‌بینی کرد که وسایل نقلیه تسلا تا پایان سال 2022 به «خودرانی کامل» دست پیدا می‌کنند. با این حال، ماسک اغلب به خاطر جدول زمانی خودران خود انتقاد می‌شود، زیرا در گذشته در وعده‌هایش کوتاهی کرده بود.

 

این شرکت همچنین با تحقیقات اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها در مورد نگرانی‌های ایمنی با ویژگی‌های Autopilot خود مواجه شده است.

 

این تحقیقات بر روی 12 تصادف متمرکز بود که در آن صاحبان تسلا با وسایل نقلیه ثابت برخورد کردند که منجر به 17 مصدوم و یک کشته شد.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *