نیروی پلیس عراق

مرد عراقی 18 عضو خانواده خود را به گلوله بست

نیروی پلیس عراق

یک مظنون در پرونده‌های «تروریستی» پس از کشتن چند تن از اعضای خانواده خود از جمله 12 کودک، پیش از بازداشت، «اقدام به خودکشی» کرد.

یک منبع ویژه به شبکه رسانه‌ای «رووداو» گفت: «درگیری‌هایی بین نیروهای امنیتی عراق و يک فرد متهم به ماده 4 تروریسم در منطقه الجبله واقع در بخش الراشدی استان بابل رخ داد که بیش از دو ساعت طول کشید.»

این منبع افزود: «درگیری بین نیروهای سوات و اطلاعات با یک فرد تحت تعقیب به موجب ماده 4 تروریسم در شمال بابل منجر به زخمی‌شدن دو نیروی امنیتی و کشته‌شدن 18 عضو خانواده متهم از جمله 12 کودک شد.»

او خاطرنشان کرد که متهم پس از درگیری با نیروهای امنیتی، فرزندان و خانواده خود را در داخل خانه کشته است.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی عراق تایید کردند که دلیل مرگ 12 کودک اصابت گلوله به ناحیه سر بوده است.

فرماندهی پلیس بابل روز گذشته از دستگیری 41 مظنون تحت تعقیب به اتهامات مختلف خبر داد.

او تأکید کرد که این دستگیری‌ها توسط نیرو‌های آن از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف، با مشارکت و پشتیبانی سرویس‌های امنیتی و دیگر حوزه‌های قضایی در مناطق مختلف این استان انجام شده است.

فرماندهی پلیس بابل همچنان افزود که این عملیات در چارچوب تشدید تلاش‌های امنیتی برای عمل به رهنمودهای فرمانده کل نیرو‌های انتظامی استان در اجرای احکام بازداشت به‌ویژه احکام جنایی برای افزایش امنیت در سراسر بابل، صورت گرفته است.

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

آیین گناه خواری

گناه خواری: آیین گرفتن گناهان مرده

در طول تاریخ، فرهنگ‌های مختلف آیین‌ها و شیوه‌های منحصربه‌فردی پیرامون مرگ و سوگواری ایجاد کرده‌اند. یکی از این سنت ها، سنت گناه خواری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *