امبر هرد در دادگاه

گزارش تصویری/ پرونده افترای جانی دپ علیه همسر سابقش، امبر هرد

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

دادگاه جانی دپ و امبر هرد در حالی در جریان است که جانی دپ شکایت ۵۰ میلیون دلاری خود از همسر سابقش امبر هرد به دلیل اتهام زنی به وی را پیش می برد.

 

جانی دپ بازیگر سینمای هالیوود در جلسه ی روز سه شنبه دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری خود از همسر سابقش امبر هرد به دلیل اتهام زنی به وی و لطمه به حرفه اش، از لحظه ی خراب شدن زندگی مشترکش با هرد گفت؛ یک بار که پس از بازگشت به خانه، خودش کفش هایش را از پا درآورده بود، برخلاف روال همیشه که همسرش این کار را انجام می داد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، جانی دپ هنرپیشه مشهور هالیوود، که در یک پرونده افترا علیه همسر سابقش امبر هرد شهادت داد، روز چهارشنبه گفت که او کسی بود که در رابطه آنها خشونت آمیز رفتار می‌کرد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

امبر هرد، بازیگر هالیوود در جدیدترین جلسه دادگاهی که چهار هفته در جریان است، با حضور در جایگاه شاهد گفت که شوهر سابقش جانی دپ، از بازیگران سرشناس بارها او را در جریان خشم و برافروختگی ناشی از مصرف مواد و الکل کتک زده است؛ حالتی که به گفته او، آقای دپ را تبدیل به “چیزی وحشتناک” کرده بود.

 

مطالب مرتبط…

جدایی شان پن و لیلا جورج قطعی شد

ده فیلم کلاسیک سینما در مورد پیامبران آسمانی/ تصاویر

 

جانی دپ از امبر هرد به دلیل انتشار مقاله‌ای که در آن خود را قربانی آزار خانگی توصیف کرده بود، شکایت کرده است. جانی دپ در جریان شهادت خود که پیش‌تر در دادگاه ارائه داد، هرگونه تخلف را رد کرده است.

 

تصاویر زیر مربوط به جلسه این دو بازیگر سینمای هالیوود می باشد.

 

با ره آورد نیوز همراه باشید…

جانی دپ

تصویر کتک خوردن امبر هرد از جانی دپ
جانی دپ
دادگاه جانی دپ و امبر هرد
جانی دپ
دادگاه جانی دپ و امبر هرد
گریه امبر هرد
امبر هرد در دادگاه
دادگاه ستاره هالیوود
دادگاه بازیگران هالیوود
بازیگر زن سینمای هالیوود

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

قلعه قورتان

معرفی قلعه قورتان ورزنه در استان اصفهان

قلعه قورتان یا قلعه گورتان از آثار تاریخی بجا مانده از دوره ساسانیان می‌باشد که در استان اصفهان، شهر ورزنه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *