جانی دپ و امبر هرد

واکنش امبر هرد و جانی دپ به حکم دادگاه چه بود؟

جانی دپ و امبر هرد

امبر هرد در واکنش به حکم دادگاه گفت: دلم می‌سوزد که کوه شواهد برای ایستادن در برابر قدرت و نفوذ شوهر سابقم کافی نبود.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یورونیوز، پس از اعلام حکم دادگاه امبر هرد در بیانیه‌ای با ابراز تاسف گفت: «دلم می‌سوزد که کوه شواهد برای ایستادن در برابر قدرت و نفوذ شوهر سابقم کافی نبود.»

 

امبر هرد ادامه داد: «من بیشتر از اینکه از این حکم ناامید شده باشم، برای زنان دیگر ناامید شدم. این یک عقب‌گرد است. این حکم ما را به زمانی برمی‌گرداند که وقتی زنی صدای دادخواهی‌اش را بلند می‌کرد، به صورت آشکاری مورد تحقیر واقع می‌شد. این حکم جدی گرفته شدن خشونت علیه زنان را عقب می‌اندازد.»

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

جانی دپ ستاره سینمای هالیوود پس از اعلام حکم دادگاه با ابزار رضایت از این حکم گفت: «این یک پیروزی برای من بود.»

 

ناظران می‌گویند هرچند دادگاه به نفع دپ رای داده است و او از پشتیبانی گسترده‌ای نیز برخوردار بوده، با این حال با توجه به حجم افشاگری‌های صورت گرفته و مدارک منتشره بعید است او بتواند پس از این دادگاه اعتبار روز اولش را بار دیگر به دست آورد.

 

نکته‌ی مهم این است که، در واقع پس از طرح شکایت جانی دپ علیه امبر هرد، در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی، هرد هم شکایت متقابلی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار علیه دپ مطرح کرد.

 

قرار است جلسات این دادگاه در اواخر سال جاری در ویرجینیا آغاز شود. جلسات محاکمه‌ای که به تازگی به پایان رسیده است، مربوط به شکایت دپ علیه هرد می‌شد.

 

مطالب مرتبط…

جادا پینکت اسمیت امیدوار است که ویل اسمیت و کریس راک با هم آشتی کنند

جانی دپ برنده دادگاه جنجالی شد

 

جانی دپ و امبر هرد

گفتنی است، در حالی که مدارک قانع‌کننده‌ای نشان می‌داد خشونت خانگی هم از سوی امبر هرد و هم از سوی جانی دپ صورت گرفته است و هر دو طرف شواهدی برای ادعاهای خود داشتند، با این حال به نظر می‌رسید بسیاری از کاربران فضای مجازی در این پرونده حامی جانی دپ بودند.

 

شهرت جانی دپ، حجم عظیمی از پشتیبانی‌ها را در فضای اینترنت برای او به همراه داشته است. هشتگ‌های حمایت‌آمیزی همچون « JusticeForJohnnyDepp» بیش از ۳ میلیارد بار ریتوییت شده است.

 

کارشناسان دنیای سرگرمی می‌گویند ایفای نقش جانی دپ در فیلم‌های پرطرفدار، نظیر دزدان دریائی کارائیب، تاثیر به وضوح مشخصی در این همراهی عمومی گذاشته است.

 

همچنین دوستداران هری پاتر از این که او پس از متهم شدن از سری فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» کنار گذاشته شد، عصبانی هستند.

 

هرچند شواهدی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد تیم دپ از ربات‌ها در رسانه‌های اجتماعی برای تهییج احساسات عمومی علیه هرد استفاده کرده است.

 

همزمان دپ برای برخی به «نماد مردان قربانی خشونت خانگی» تبدیل شده و همین امر هوادارانی را برای او دست و پا کرده است.

 

جبهه دیگری از مخالفان تفکرات فمینیستی و کسانی که فکر می‌کنند جنبش می‌ تو «زیاده‌روی» کرده است نیز به جمع حامیان جانی دپ اضافه شده‌اند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

قلعه قورتان

معرفی قلعه قورتان ورزنه در استان اصفهان

قلعه قورتان یا قلعه گورتان از آثار تاریخی بجا مانده از دوره ساسانیان می‌باشد که در استان اصفهان، شهر ورزنه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *