کریشناکومار کونات

مرگ خواننده هندی بعد از اجرای کنسرت

کریشناکومار کونات

رسانه های محلی گزارش دادند، کریشناکومار کونات، خواننده هندی، معروف به KK کی کی، سه شنبه شب پس از بیماری در وسط یک کنسرت درگذشت.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، کریشناکومار کونات در حال اجرا در یک استادیوم سرپوشیده شلوغ در شهر کلکته در شرق هند بود که از درد ناشی از درد قفسه سینه نارحت بود.

 

روزنامه هندوستان تایمز گزارش داد که او به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

پس از اعلام خبر درگذشت این خواننده، موجی از پیام‌های ادای احترام توسط اشخاص مختلف از جمله نخست‌وزیر هند در فضای مجازی منتشر شد.

 

«نارندا مودی» نخست‌وزیر هند در بخشی از پیامی که در توییتر منتشر کرده است، بیان کرد: «ما همیشه با آوازهایش به یاد او خواهیم بود. با خانواده و طرفدارانش همدردی می‌کنیم.»

 

این خواننده که در سال ۱۹۶۸ در دهلی متولد شد، آوازهایی به زبان‌های هندی، تامیلی، تلوگو، کانارا، مالایالم، مراتی و بنگالی ضبط می‌کرد.

 

مطالب مرتبط…

بازگشت «داوطلبانه» کوین اسپیسی به لندن؛ موضوع پرونده: چهار تعرض جنسی به مردان

10 فیلم برتر برادران کوئن/ تصاویر

 

کریشناکومار کونات

مودی در توییتر گفت: “آهنگ‌های او طیف وسیعی از احساسات را منعکس می‌کرد، زیرا (آن‌ها) با مردم در همه گروه‌های سنی برخورد کردند. ما همیشه او را از طریق آهنگ‌هایش به یاد خواهیم داشت.”

 

کونات چندین آهنگ برای فیلم ها و آلبوم های موسیقی بالیوود خوانده بود و اغلب در کنسرت های زنده اجرا می کرد.

 

او علاوه بر آواز برای فیلم‌های مختلف سینمایی، دو آلبوم در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۸ منتشر کرد و در مسابقات آواز نیز به عنوان داور حضور داشت.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

قلعه قورتان

معرفی قلعه قورتان ورزنه در استان اصفهان

قلعه قورتان یا قلعه گورتان از آثار تاریخی بجا مانده از دوره ساسانیان می‌باشد که در استان اصفهان، شهر ورزنه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *