ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در یک مراسم کوچک در تعطیلات آخر هفته در یک کلیسای کوچک در لاس وگاس با یکدیگر ازدواج کردند.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از گاردین، جنیفر لوپز و بن افلک اواخر شنبه شب در یک کلیسای کوچک در لاس وگاس با هم ازدواج کردند که به اوج رابطه ای رسید که بیش از دو دهه در دو رمان عاشقانه جداگانه ادامه داشت و تیترهای بیشماری از روزنامه ها را به خود اختصاص داد.

 

جنیفر لوپز روز یکشنبه در خبرنامه خود برای طرفدارانش، On the J Lo، با عنوان “ما آن را انجام دادیم” ازدواجشان را اعلام کرد.

 

لوپز در ابتدا نامزدی خود را در ماه آوریل در همین خبرنامه عمومی کرد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز نوشت: “عشق زیبا است. عشق مهربانی است. و معلوم شد عشق صبور است. بیست سال صبوری،»

 

لوپز نوشت ما روز شنبه به لاس‌وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف دریافت گواهینامه ایستادیم و درست بعد از نیمه‌شب در کلیسای کوچک سفید، کلیسای کوچکی که دارای «تونل عشق» است، ازدواج کردیم.

 

وی ادامه داد: «تمام چیزی که نیاز دارید عشق است». ما بسیار سپاسگزاریم که به وفور، یک خانواده فوق‌العاده جدید متشکل از پنج فرزند شگفت‌انگیز، و زندگی‌ای که هیچ‌وقت دلیل بیشتری برای انتظارش نداشتیم، داریم.»

 

جنیفر لوپز در خبرنامه اش نوشت: “به اندازه کافی دور بمانید و شاید بهترین لحظه زندگی خود را در یک رانندگی در لاس وگاس در ساعت 12:30 صبح و در تونل عشق رانندگی با فرزندان خود و کسی که برای همیشه با آن سپری خواهید کرد، بیابید. . عشق چیز بزرگی است، شاید بهترین چیز – و ارزش انتظار را دارد.»

مطالب مرتبط…

واکنش امبر هرد و جانی دپ به حکم دادگاه چه بود؟

جادا پینکت اسمیت امیدوار است که ویل اسمیت و کریس راک با هم آشتی کنند

 

خبر ازدواج آنها برای اولین بار در روز یکشنبه پس از اینکه دفتر منشی شهرستان کلارک در نوادا نشان داد که این زوج مجوز ازدواج دریافت کرده اند که روز شنبه مورد بررسی قرار گرفت، منتشر شد. بایگانی جواز ازدواج نشان داد که لوپز نام جنیفر افلک را گرفت.

 

جنیفر لوپز و بن افلک

لوپز 52 ساله و افلک 49 ساله در اوایل دهه 2000 با هم نامزد کردند و نام مستعار خود را “بنیفر” گذاشتند، قبل از اینکه سال گذشته رابطه عاشقانه خود را دوباره شروع کردند. آنها قبلاً در سال 2003 در Gigli و 2004 Jersey Girl با هم بازی کردند.

 

در حوالی آن زمان، آنها نامزد کردند اما هرگز ازدواج نکردند، و در بیانیه ای به دلیل “توجه بیش از حد رسانه ها” اعلام کردند که ازدواجشان را به تعویق می اندازند.

 

جنیفر لوپز و بن افلک در سال 2004،رسماً از هم جدا شدند.

 

افلک در سال 2005 با جنیفر گارنر ازدواج کرد که با او سه فرزند دارد. آنها در سال 2018 طلاق گرفتند.

 

جنیفر لوپز پیش از این سه بار ازدواج کرده است. او از سال 1997 تا 1998 با اوجانی نوآ و از سال 2001 تا 2003 با کریس جاد ازدواج کرد.

 

او و مارک آنتونی خواننده به مدت یک دهه پس از ازدواج در سال 2004 ازدواج کردند و دوقلوهای 14 ساله دارند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

قلعه قورتان

معرفی قلعه قورتان ورزنه در استان اصفهان

قلعه قورتان یا قلعه گورتان از آثار تاریخی بجا مانده از دوره ساسانیان می‌باشد که در استان اصفهان، شهر ورزنه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *