ایلان ماسک

ایلان ماسک می‌گوید 46.5 میلیارد دلار برای خرید توییتر دراختیار دارد

ایلان ماسک

ایلان ماسک کارآفرین میلیاردر می گوید 46.5 میلیارد دلار برای پیشنهادش برای تصاحب غول رسانه های اجتماعی توییتر تامین مالی کرده است.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از دویچه وله، مالک تسلا و اسپیس ایکس می گوید که در حال بررسی این است که آیا پیشنهاد مناقصه را آغاز کند یا خیر.

 

ایلان ماسک، تاجر میلیاردر روز پنجشنبه اعلام کرد که 46.5 میلیارد دلار تامین مالی کرده است که می تواند برای خرید شرکت رسانه های اجتماعی توییتر استفاده شود.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام را دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

ماسک در اسنادی که نزد رگولاتورهای اوراق بهادار ایالات متحده ارسال شده است، گفت که در حال بررسی امکان خرید کامل توییتر است.

 

بایگانی روز پنج شنبه ادعا کرد که “شرکت های مرتبط با [ماسک] نامه های تعهدی دریافت کرده اند که متعهد به ارائه کل حدود 46.5 میلیارد دلار هستند.”

 

در این نامه همچنین آمده است که ایلان ماسک “در حال بررسی این است که آیا یک پیشنهاد مناقصه را آغاز کند یا خیر… اما در حال حاضر مشخص نکرده است که آیا این کار را انجام دهد یا خیر.”

 

ماسک برای اولین بار هفته گذشته طرح خرید توییتر را به مبلغ 43 میلیارد دلار یا 54.20 دلار برای هر سهم ارائه کرد.

 

مطالب مرتبط…

تلاش ایلان ماسک برای خصوصی کردن توییتر

 

در صورتی که ماسک این طرح را دنبال کند، پیشنهاد مناقصه موسوم به مناقصه خود را مستقیماً به سهامداران ارائه می دهد نه اینکه این کار را از طریق هیئت مدیره شرکت انجام دهد.

 

ماسک، دومین سهامدار بزرگ توییتر، می گوید که 21 میلیارد دلار از پول نقد خود و همچنین 12.5 میلیارد دلار دیگر را به عنوان وام حاشیه ای اختصاص خواهد داد.

 

پرونده پنج شنبه او می گوید که 13 میلیارد دلار دیگر از طریق تأمین مالی بدهی از بانک مورگان استنلی تأمین می شود.

 

پس از اینکه تاجر بحث‌برانگیز تمایل خود را برای خصوصی‌سازی شرکت رسانه‌های اجتماعی به منظور آزادسازی «پتانسیل فوق‌العاده» آن و تضمین آزادی بیان اعلام کرد، هیئت مدیره توییتر به سرعت دفاعی از «قرص سمی» را اتخاذ کرد تا از شرکت در برابر پیشنهاد ایلان ماسک محافظت کند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *