ایلان ماسک

تلاش ایلان ماسک برای خصوصی کردن توییتر

ایلان ماسک

ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر، چند روز پس از پیشنهاد خرید شرکت توییتر به قیمت 43 میلیارد دلار، اکنون در تلاش برای خصوصی کردن توییتر است.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از نیویورک پست، پیشنهاد ماسک، برای خرید توییتر در هفته گذشته این شرکت رسانه‌های اجتماعی را بر آن داشته تا برای محافظت از خود “قرص سمی” اتخاذ کند.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

ماسک که همچنین مدیر اجرایی شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا است، روز دوشنبه پس از تصمیم توییتر برای فروش سهام ، «Love Me Tender»، آهنگ الویس پریسلی را توییت کرد.

 

نیویورک پست روز سه شنبه به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که ایلان ماسک مایل است بین 10 تا 15 میلیارد دلار از پول خود را برای خصوصی کردن توییتر سرمایه گذاری کند.

 

مطالب مرتبط…

ایلان ماسک ۲.۹ میلیارد دلار از سهام توییتر را خریداری کرد

 

بر اساس این گزارش، این میلیاردر که دومین سهامدار بزرگ توییتر است، در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک پیشنهاد در حدود 10 روز آینده است و بر اساس این گزارش، از مورگان استنلی برای جمع آوری 10 میلیارد دلار بدهی دیگر استفاده کرده است.

 

بر اساس گزارش نیویورک پست، ایلان ماسک همچنین ممکن است در صورت لزوم در برابر سهام فعلی خود وام بگیرد، اقدامی که احتمالاً می‌تواند چندین میلیارد دلار اضافی برای این مرد ثروتمند به همراه داشته باشد.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *