ارز دیجیتال

طرح صیانت مجلس؛ این‌بار رمزارزها

ارز دیجیتال

مجلس شورای اسلامی در ادامه طرح صیانت از تمامی ابعاد زندگی مردم، قصد دارد طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال را پیگیری کنند.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از جهان صنعت، در اوضاع فعلی بازار ارزهای دیجیتال برخی از نمایندگان مجلس به دنبال مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارزها هستند.

 

به تازگی یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این رابطه اظهارنظر و تاکید کرده که هرگونه تخلف و فعالیت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال را پیگیری می‌کنیم.

 

پیج اینستاگرام ره آورد نیوز را دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌لارگانی، ارزهای دیجیتالی که تحت عنوان رمزارز شناخته می‌شوند همواره دارای اهداف مشخصی بوده‌اند و گردانندگان آنها درصدد هستند تا مردم را ترغیب به خرید آنها کنند و از این طریق به اهداف خود برسند.

 

او در ادامه افزود که این ارزها کاملا هدفمند هستند و قصد دارند تا اقتصاد کشورها را فلج کنند و یکی از مهم‌ترین اهداف آنها حذف تسلط بانک‌های مرکزی بر ساختار پولی هر کشوری است.

 مطالب مرتبط…

فروش NFT در سال 2021 از 17 میلیارد دلار فراتر رفت

ژاپن از شرکت‌های ارز دیجیتال می‌خواهد از تحریم‌های روسیه پیروی کنند

 

به عقیده ناصری‌لارگانی، توسعه این رمزارزها و پلتفرم‌های خرید و فروش آن توطئه استکبار جهانی و قدرت‌های غربی است و در رأس تمام اینها آمریکا قرار دارد.

 

در واقع ایشان بر این باور است که آمریکا شرایطی را مهیا می‌کند تا مردم بتوانند از زیر ذره‌بین دولت‌ها فرار کنند و سپس خود نیز به ادامه اعمال غیرقانونی بپردازند.

 

وی در ادامه افزود: مردم باید امروزه بدانند که خرید و فروش این ارزهای دیجیتال کمکی برای دولت‌های مستکبر غربی است و این کار باعث می‌شود تا ارز زیادی از کشور خارج شود و نظام اقتصادی را دچار اختلال کند.

 

وی توضیح می‌دهد که هر چه سریع‌تر باید نسبت به حل این مشکل اقدام شود و استفاده و فعالیت در این ابزارهای دشمن باید متوقف گردد.

 

به گفته وی اگر امروز به فکر جلوگیری نباشیم، اثرات خطرناک و زیانبار آن را در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید چرا که حجم زیادی از نقدینگی کشور در اثر همین کار از بین می‌رود.

 

وی در پایان گفت: از این‌رو برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز را شروع کنیم و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

فرصت‌های شغلی در آمریکا

10 صنعتی که فرصت‌های شغلی در آنها رو به کاهش است

دولت آمریکا داده‌های جدید خود در خصوص فرصت‌های شغلی را در این کشور اعلام و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *