فرصت‌های شغلی در آمریکا

10 صنعتی که فرصت‌های شغلی در آنها رو به کاهش است

فرصت‌های شغلی در آمریکا

دولت آمریکا داده‌های جدید خود در خصوص فرصت‌های شغلی را در این کشور اعلام و صنایعی که بیشترین کاهش را نسبت به سال گذشته در فرصت های شغلی داشته را اعلام کرده است.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از آکسیوس، بر اساس داده‌های جدید دولت آمریکا، تعداد فرصت‌های شغلی تقریباً در تمام صنایع در این کشور در ماه فوریه نسبت به همین زمان در سال گذشته کاهش یافته است.

 

کارفرمایان یک قرص خنک کننده مصرف کردند و جنون استخدامی که در دو سال گذشته شاهد بودیم کمی از بین می رود.

 

در این بین صنایعی که بیشترین عقب نشینی را در فرصت های شغلی دارند، صنایعی هستند که کارهای آسان تری برای نیروی کار به ارمغان می آورده است، مانند خدمات تجاری یقه سفید.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

نیک بونکر، رئیس تحقیقات اقتصادی در سایت مشاغل Indeed، می‌گوید: این بخش‌های حرفه‌ای در هنگام استخدام چشم‌انداز بلندمدت‌تری دارند.

 

رئیس تحقیقات اقتصادی می‌گوید: شرکت مشاوره یا رسانه ممکن است شاهد کاهش تقاضا در آینده باشد که منجر به کاهش موقعیت های شغلی می‌شود.

 

فرصت‌های شغلی

از طرف دیگر رستوران ها اینگونه عمل نمی کنند.

 

اکنون هنوز فرصت های شغلی بسیار بیشتری نسبت به فوریه 2020 وجود دارد، البته این همان بازار کاری نیست که در آن زمان داشتیم.

 

شایان ذکر است، کارگران هنوز در سطوح بالای تاریخی شغل خود را ترک می کنند و اخراج‌ها نیز از نظر تاریخی در سطوح پایینی قرار دارند (به استثنای صنعت فناوری).

 

باید گفت برخی از پویایی‌های بازار کار ممکن است برای همیشه در دنیای پس از همه‌گیری کرونا تغییر کند.

 

این در حالی است که استعفا در مقابل اخراج کارمندان پس از همه گیری کرونا به شدت افزایش یافته است، به عبارت دیگر، به نظر می رسد کارگران کنترل بیشتری بر زمان و نحوه تغییر شغل دارند.

 

مطالب مرتبط…

فرصت‌های شغلی در اروپا و آمریکا/ این وبسایت را از دست ندهید

میانگین قیمت خانه در اسپانیا چقدر است؟

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

مثلث برمودا

مثلث برمودا کجاست؟ علم چگونه معمای این مکان را حل کرد؟

بسیاری از مردم مثلث برمودا را یکی از اسرارآمیزترین نقاط زمین می‌دانند. اما به راستی چرا مثلث برمودا تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است؟ آیا این منطقه واقعا تا این اندازه ترسناک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *