آیا سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال خطرناک است؟

بازار ارزهای دیجیتال

اگر تصور می‌کنید که بازار ارزهای دیجیتال فقط محلی برای جوانان است، اشتباه فکر کرده‌اید.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، به نظر می‌رسد افراد بیشتری در ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری برای دوران بازنشستگی خود به ارزهای دیجیتال روی آورده اند، حتی با وجود بازار نزولی این چند ماه اخیر.

 

بر اساس نظرسنجی که هفته گذشته توسط صرافی رمزارز کوکوین KuCoin منتشر شد، حدود 27 درصد از آمریکایی‌های 18 تا 60 ساله که حدود 50 میلیون نفر است، در شش ماه گذشته در ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اند.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

با این حال، طبق نظرسنجی انجام شده در پایان ماه مارس، افراد مسن‌تر دراین رقابت از جوانان پیشی گرفته‌اند، به طوری که 28 درصد از افراد 50 ساله و بالاتر به عنوان بخشی از برنامه‌های بازنشستگی‌شان روی به ارزهای دیجیتال آورده‌اند.

 

یکی از تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال گفت: «اگر سرمایه‌گذاران خواهان ارزهای دیجیتال هستند، باید پول ناچیزی وارد این بازار کنند چون احتمال از دست دادن سرمایه در این بازار وجود دارد.»

 

بیت کوین امروز در حدود 30000 دلار معامله می شود که با توجه به اوج قیمت که 69 هزار دلار بوده حدود نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

 

با این وجود، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران رمزارز مانند نهنگ‌ها به دنبال هرگونه نشانه‌ای مبنی بر بازگشت بیت‌کوین هستند.

 

مطالب مرتبط…

السالوادور با وجود سقوط، بیت‌کوین کشورش را دو برابر کرد

آیا خواب زمستانی کریپتوکارنسی شروع شده است؟

 

 

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو از جی پی مورگان و تیم استراتژی جهانی او هفته گذشته گفتند که آشفتگی ارزهای دیجیتال به قدری احساسات سرمایه گذاران را تضعیف کرده است که معیارهای خاصی نشان دهنده یک نقطه ورود خوب برای سرمایه گذاران بلندمدت است.

 

نظرسنجی صرافی رمزارز کوکوین KuCoin یک هفته پس از نظرسنجی از 11000 بزرگسال توسط فدرال رزرو انجام شد که نشان داد 12 درصد از آمریکایی ها در سال گذشته به بازار ارزهای دیجیتال به عنوان سرمایه گذاری روی آورده اند.

 

این نظرسنجی دریافته که تقریباً نیمی از کسانی که بازار ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند، درآمد سالانه‌ای حدود 100 هزار دلار یا بیشتر داشتند، در حالی که تقریباً یک سوم از آنها درآمدی کمتر از 50 هزار دلار داشتند.

 

البته تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال اجماع عمومی داشتند که بازار کریپتو برای اهداف بازنشستگی به شدت دارای نوسان است؛ مگر اینکه زیان ناشی از ریسک در این بازار را هم به جان بخرید.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *