سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

تب سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بالا گرفته است

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاران سهام خصوصی از ترس باقی ماندن در بازار دیجیتال، به سمت پروژه‌های رمزنگاری شده و پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین می‌روند.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، سرمایه‌گذاران سهام خصوصی از ترس باقی ماندن در بازار دیجیتال، به سمت پروژه‌های رمزنگاری برنامه‌ها و پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین که توسط ارزهای رمزپایه‌ای که بومی اقتصادهای مجازی متاورس و Web3 هستند، حرکت می‌کنند.

 

بر اساس داده‌های Pitchbook، سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌هایی در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر 10 میلیارد دلار در سطح جهان بود که بزرگترین مبلغ سه ماهه تاکنون و بیش از دو برابر میزان مشاهده شده در مدت مشابه سال قبل است.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

مجموع کل سرمایه گذاری در ارز دیجیتال در سال‌های 2019، 2020 و 2021 3.7 میلیارد دلار، 5.5 میلیارد دلار و در سال 2022، 28 میلیارد دلار بوده است.

 

مدیر عامل شرکت کارگزاری رمزنگاری Voyager Digital گفت: “شما شاهد سرمایه گذاری زیادی در بسیاری از بخش‌های ارز دیجیتال هستید، زیرا همه آنها مانند ما معتقدند که برخی از این پروتکل ها زیرساخت آینده هستند.”

 

“چنین پروژه‌هایی که می‌توانند از مبادلات رمزنگاری و NFT تا برنامه‌های مالی غیرمتمرکز و صادرکنندگان توکن را شامل شوند، اغلب به عنوان پروتکل‌هایی با اشاره به قوانین تعبیه‌شده در کد رایانه‌شان شناخته می‌شوند.”

 

مطالب مرتبط…

جمهوری آفریقای مرکزی، بیت کوین را به عنوان ارز رسمی پذیرفت

 

تورن خاطرنشان می‌کند که سطوح سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال در طول رکود قیمت بیت‌کوین در سال جاری – حدود 16٪ کاهش یافته است – و همچنین در تابستان گذشته به رشد خود ادامه داده است.

 

او هفته گذشته نوشت: «این جدایی نشان‌دهنده ناباوری سرمایه‌گذاران است که بازار نزولی طولانی‌مدت در دارایی‌های دیجیتال را نشان می‌دهد.».

 

شور و شوق ارزهای دیجیتال در سال 2022 نیز با افت شاخص Nasdaq با افت 21 درصدی همراه شده است.

 

تعداد معاملات M&A که شامل شرکت‌های هدف ارزهای دیجیتال می‌شود نیز در سطح جهانی افزایش می‌یابد، زیرا سر و صدا در سراسر جهان مجازی و آرمان‌شهر غیرمتمرکز آنلاین Web3 افزایش می‌یابد.

 

نرخ سرمایه گذاری‌ها در ارزهای دیجیتال

طبق گفته دیالوژیک، 73 معامله تاکنون در سال 2022 با ارزش معاملاتی 8.8 میلیارد دلاری بسته شده است، در حالی که در سال 2021، پنجاه و یک معامله به ارزش 6.8 میلیارد دلار در کل سال بوده است.

 

برخی از شرکت ها در نحوه جمع آوری پول خلاق بوده اند. به عنوان مثال، Polygon، پلتفرمی برای توسعه و مقیاس‌بندی برنامه‌های کاربردی در بلاک‌چین اتریوم، در ماه فوریه ۴۵۰ میلیون دلار از طریق فروش خصوصی ارز دیجیتال خود به سرمایه‌گذاران جمع‌آوری کرد.

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *