کیف پول سیف پل اهراز هویت را اجباری کرد

کیف پول سیف پل

کیف پول سیف پل اعلام کرد که با پیروی از سیاست‌های بایننس، احراز هویت را اجباری می‌کند و بدین ترتیب پرونده استفاده کاربران بدون KYC از صرافی بایننس بسته شد.

 

به گزارش ره آورد نیوز، توسعه‌دهندگان این کیف پول امروز در پستی اعلام کردند احراز هویت سطح متوسط صرافی بایننس از تاریخ ۱۲ مه مصادف با ۲۲ اردیبهشت برای استفاده از خدمات این صرافی اجباری خواهد بود.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

در اطلاعیه‌ی که در وبلاگ این کیف پول آمده چنین نوشته شده است:

 

“سیف پل (SafePal) اولین کیف پول غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که تجربه تجارت بایننس Binance را در اپلیکیشن موبایل SafePal پیاده سازی می کند.

 

از طریق Binance Trading DApp، کاربران می‌توانند به محصولات و خدمات بایننس Binance در برنامه SafePal دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.

 

بایننس به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجاری در صنعت، محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بررسی می کند تا تغییرات و بهبودها را در پرتو استانداردهای انطباق جهانی در حال تحول تعیین کند.

 

مطالب مرتبط…

مراقب کیف پول دیجیتال خود باشید/ تبهکاران در کمین‌اند

آیا بیت‌کوین دوباره به مدار صعودی بر‌می‌گردد؟

 

کیف پول سیف پل

طبق آخرین شرایط خدمات بایننس Binance، برای افزایش حفاظت از کاربر و ارائه یک محیط رمزنگاری امن برای همه، کیف پول سیف پل SafePal تغییرات زیر را در DApp تجارت Binance در برنامه سیف پل SafePal اعمال می‌کند:

 

از ساعت 04:00 صبح در 12 مه 2022، همه کاربران جدید برای دسترسی به DApp تجارت بایننس در برنامه کیف پول سیف پل SafePal، از جمله سپرده‌ها، معاملات و برداشت‌های ارزهای دیجیتال، ملزم به تکمیل اهراز هویت هستند.

 

از ساعت 04:00 صبح در 12 مه 2022، کاربران فعلی که هنوز اهراز هویت را تکمیل نکرده اند، مجوزهای حساب خود را به طور موقت به «فقط برداشت» تغییر می‌دهند، با خدمات محدود به برداشت، لغو سفارش، بسته شدن موقعیت و بازخرید.

 

پس از تکمیل تأیید میانی کاربران، می‌توانند دسترسی کامل به DApp معاملاتی Binance را در برنامه SafePal از سر بگیرند.

 

این تغییرات فقط برای Binance Trading DApp در برنامه سیف پل SafePal اعمال می شود.

 

همه محصولات و خدمات غیرمتمرکز دیگر، از جمله ارسال/دریافت، تعویض، پل، کسب درآمد، DAppstore و موارد دیگر تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

 

SafePal اکیداً به کاربران توصیه می‌کند برای جلوگیری از تأخیر در فرآیند تأیید و محدودیت در دسترسی، اهراز هویت بایننس خود را سریعاً تکمیل کنند.

 

SafePal این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش‌های بایننس در زمینه شناخت مشتری (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام می‌کند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم جدید اینستاگرام؛ همه چیز به سود تولید کنندگان محتوا

اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *