اورزولا فن در لاین

بسته ششم تحریمی اتحادیه اروپا علیه نفت روسیه

اورزولا فن در لاین

رئیس کمیسیون اروپا، جزئیات پیشنهاد خود را به کشورهای عضو در مورد بسته ششم تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین ارائه کرده است.

 

اورزولا فن در لاین در خصوص بسته تحریمی ششم اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت: «اول، ما افسران عالی رتبه نظامی و سایر افرادی را که در بوچا مرتکب جنایات جنگی شدند و مسئول محاصره غیرانسانی شهر ماریوپل هستند، تحریم خواهیم کرد. این سیگنال مهم دیگری را به همه عاملان جنگ کرملین ارسال می‌کند؛ ما می‌دانیم که شما چه کسی هستید و شما باید پاسخگو عملکردتان باشید.

 

وی با بیان اینکه نام بانک‌های روسیه نیز در بسته ی تحریمی ششم وجود دارد، گفت: ما بزرگترین بانک روسیه، و دو بانک بزرگ دیگر را به فهرست تحریم‌ها اضافه کردیم.

 

“همچنین به بانک‌هایی را که برای سیستم مالی روسیه و توانایی پوتین برای تخریب اوکراین بسیار مهم هستند، ضربه می‌زنیم. این امر انزوای کامل بخش مالی روسیه از سیستم جهانی را مستحکم خواهد کرد.”

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

اورزولا فن در لاین ادامه داد: ما سه رادیو و تلویزیون بزرگ دولتی روسیه را از پخش امواج خود منع می‌کنیم.

 

“آنها دیگر اجازه نخواهند داشت محتوای خود را در اتحادیه اروپا، به هر شکلی، از طریق کابل، از طریق ماهواره، اینترنت یا از طریق برنامه‌های گوشی‌های هوشمند توزیع کنند.

 

رئیس کمیسون اتحادیه اروپا افزود: ما این شبکه‌های تلویزیونی را به‌عنوان بلندگوهایی شناسایی کرده‌ایم که دروغ‌های پوتین و تبلیغات تهاجمی را تقویت می‌کنند. ما دیگر نباید به آنها صحنه‌ای بدهیم که این دروغ ها را پخش کنند.

 

“علاوه بر این، کرملین به حسابداران، مشاوران و پزشکان متخصص از اروپا متکی است. و این اکنون متوقف خواهد شد. ما ارائه این خدمات به شرکت‌های روسی را ممنوع می‌کنیم.”

 

مطالب مرتبط…

آلمان در حال بررسی ارسال هویتزر به اوکراین است

موشک‌های‌ هارپون، بریمستون و نپتون؛ آیا اوکراین ناوگان روسیه را شکست می‌دهد؟

 

اورزولا فن در لاین در آخرین نکته در مورد بسته ششم تحریمی علیه روسیه گفت: زمانی که رهبران اتحادیه اروپا در ورسای ملاقات کردند، توافق کردند که وابستگی خود به انرژی روسیه را به تدریج حذف کنند.

 

“در بسته تحریمی قبلی از تحریم زغال سنگ شروع کردیم؛ اکنون به وابستگی خود به نفت روسیه پایان خواهیم داد.”

 

اورزولا فن در لاین ادامه داد: بگذارید واضح بگوییم، این تحریم آسان نخواهد بود، چون برخی از کشورهای عضو اتحادیه به شدت به نفت روسیه وابسته هستند، اما ما فقط باید روی آن کار کنیم.

 

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا افزود: ما اکنون ممنوعیت نفت روسیه را پیشنهاد می‌کنیم؛ این ممنوعیت کامل واردات تمام نفت روسیه، از طریق دریا و خط لوله، نفت خام و پالایش شده خواهد بود.

 

” اتحادیه اروپا عرضه نفت خام روسیه را ظرف شش ماه و محصولات پالایش شده را تا پایان سال متوقف خواهد کرد.”

 

اورزولا فن در لاین در پایان گفت: ما فشار بر روسیه را به حداکثر می‌رسانیم و در عین حال آسیب‌های جانبی را به خودمان و شرکایمان در سراسر جهان به حداقل می‌رسانیم؛ زیرا برای کمک به اوکراین، اقتصاد خودمان باید قوی بماند.»

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

سیستم انتخاباتی آمریکا

تاریخچه‌ی سیستم انتخاباتی آمریکا

سیستم انتخاباتی آمریکا در دنیای لیبرال دموکراسی در نوع خود جالب توجه است؛ در ادامه ببینید چگونه ساختار نظام انتخاباتی این کشور از مدت ها پیش تنها به نفع دو حزب بزرگ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *