مگا میلیون

احتمال برنده شدن در لاتاری مگا میلیون چقدر است؟

مگا میلیون

به رغم آنکه شانس برنده شدن در جایزه بخت آزمایی مگا میلیون کمتر از یک در ۳۰۰ میلیون تخمین زده شده اما یک فروشگاه «خوش شانس» در خارج از لس آنجلس شمار زیادی از خریداران بلیط‌های لاتاری را به سوی خود جلب کرده است.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یورونیوز، تابلویی در بالای پیشخوان این مغازه واقع در شهر «چینو هیلز» ایالت کالیفرنیا نصب شده که در آن این مغازه خوش‌شانس‌ترین فروشگاه «هفت در یازده» جهان معرفی شده است.

 

دلیل این ادعا هم آن است که شش سال پیش بلیت برنده بزرگترین قرعه‌کشی بخت آزمایی تاریخ ایالت متحده در این فروشگاه فروخته شده بود.

 

ره آورد نیوز را در اینستاکرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

با توجه به اینکه جایزه ملی «مگا میلیون» بار دیگر به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است، مشتریان به امید آنکه صاعقه بخت دو بار بزند روز پنجشنبه از نقاط دور و نزدیک برای خرید بلیط بخت آزمایی مقابل این فروشگاه صف کشیدند.

 

یکی از خریداران می‌گوید: «این فروشگاه با شانس و اقبال همراه است؛ بنابراین امیدوارم برای من نیز خوش شانس باشد.»

 

جایزه اعلام شده شرکت مگا میلیون برای قرعه کشی عصر روز جمعه ۱.۰۲ میلیارد دلار تعیین شده است.

 

یک بلیط برنده ژانویه سال ۲۰۱۶ در این فروشگاه کالیفرنیایی خریداری شده بود که فرد خریدار ۱.۶ میلیارد دلار جایزه را با دو فرد خوش شانس دیگر که شش شماره صحیح را در نقطه دیگری از کشور انتخاب کرده بودند، تقسیم کرد.

فروش این بلیط به گفته صاحب فروشگاه که تقریبا سه دهه مالکیت آنرا در دست دارد نقطه عطفی برای او و کسب و کارش بوده است.

 

مطالب مرتبط…

جایزه 790 میلیون دلاری شرکت مگا میلیون

 

وی می‌گوید هر موقع مبلغ جایزه خیلی زیاد می‌شود بسیاری از شهروندان ساکن در دور و نزدیک حتی از دیگر نقاط مثل لاس‌وگاس برای خرید بلیط به فروشگاه وی مراجعه می‌کنند.

 

او با اشاره به پارک تفریحی و استراحتگاه بزرگی که در فاصله ۲۰ مایلی (۳۲ کیلومتری) فروشگاهش قرار دارد یادآور می‌شود که «مردم زیادی به دیزنی لند سفر می کنند و شمار زیادی از آنها تنها برای دیدن فروشگاه وی به این مکان می‌آیند.»

 

مشتریانی که به طور خاص برای خرید بلیط های بخت آزمایی آمده اند، معمولاً در نهایت به خرید کالاهای دیگری نیز می پردازند و سود او را افزایش می دهند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

آیین گناه خواری

گناه خواری: آیین گرفتن گناهان مرده

در طول تاریخ، فرهنگ‌های مختلف آیین‌ها و شیوه‌های منحصربه‌فردی پیرامون مرگ و سوگواری ایجاد کرده‌اند. یکی از این سنت ها، سنت گناه خواری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *