جیب بری

سرقت سریالی دختری با تیپ پسرانه

جیب بری

دختری جوان با تیپ پسرانه و با همدستی مادرش دست به سرقت سریالی زد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از شرق، مدتی قبل چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل‌فروشی به کلانتری نازی‌آباد اعلام شد که در پی آن مأموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت‌ها که عمدتا مربوط به تلفن‌های همراه گران‌قیمت بوده از سوی مردی جوان که زنی میانسال نیز همراهش بود، انجام شده است.

 

پیج اینستاگرام ره آورد نیوز را دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

مال‌باختگان توضیح دادند زن میانسال مادر مرد جوان بود.

 

مأموران در گام اول تلاش کردند با پالایش اطلاعات و تطبیق چهره متهمان این پرونده با مجرمان سابقه‌دار ردی از دزدان به‌ دست بیاورند اما چهره‌ای با ویژگی‌های مرد سارق در بانک اطلاعاتی پلیس وجود نداشت.

 

مطالب مرتبط…

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارزان‌فروشی

کلاهبرداری با پیامک جعلی سامانه ثنا

 

رسیدگی به این پرونده ادامه داشت تا اینکه سرانجام مأموران در جریان گشت‌زنی‌های خود در محدوده نازی‌آباد مرد جوان را درحالی‌که به یک واحد صنفی موبایل‌فروشی مراجعه کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

 

با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد این فرد، دختری جوان است و با پوشیدن لباس پسرانه و اصلاح موی سر و تغییر جنسیت ظاهری، اقدام به سرقت می‌کرد و با همین شیوه نیز مأموران را فریب داده بود.

 

در ادامه زن میانسال برای آزادی فرزندش به کلانتری مراجعه کرد که او نیز به‌عنوان همدست دختر مردنما مورد شناسایی قرار گرفت و بازداشت شد.

 

سرهنگ پیمان گودرزی، رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد، با تأیید این خبر گفت: برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

آیین گناه خواری

گناه خواری: آیین گرفتن گناهان مرده

در طول تاریخ، فرهنگ‌های مختلف آیین‌ها و شیوه‌های منحصربه‌فردی پیرامون مرگ و سوگواری ایجاد کرده‌اند. یکی از این سنت ها، سنت گناه خواری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *