گرمای بی سابقه در ژاپن

گرمای بی سابقه در 150 سال گذشته در ژاپن

گرمای بی سابقه در ژاپن

گرمای ژاپن در روز سه‌شنبه در ماه ژوئن رکوردهای تقریباً 150 ساله را شکست و مقامات هشدار دادند که منبع برق به اندازه‌ای ضعیف است که احتمال قطع برق را افزایش خواهد داد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، موج گرما کمتر از دو هفته قبل از انتخابات سراسری رخ می‌دهد که در آن قیمت‌ها، از جمله هزینه برق موضوعات کلیدی است که در نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد محبوبیت دولت را کاهش داده است

 

دمای هوا در پایتخت ژاپن تا ساعت 13:00 روز سه‌شنبه (04:00 GMT) به وقت محلی به 35.1 درجه سانتی‌گراد رسید، پس از سه روز متوالی دمای بالای 35 درجه سانتی‌گراد – بدترین رشته هوای گرم در ژوئن از زمان شروع رکوردها در سال 1875 بوده است.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

در همین رابطه آژانس هواشناسی ژاپن بیشینه دمای توکیو را 36 درجه سانتیگراد در روز پنجشنبه و 35 درجه سانتیگراد در روز جمعه پیش بینی کرد.

 

با اعلام هشدار گرمازدگی در برخی مناطق کشور برای روز سه شنبه، موارد بستری شدن در بیمارستان افزایش یافت و خدمات اورژانس اعلام کردند که 76 نفر به بیمارستانی در توکیو منتقل شده اند.

 

گرمای بی سابقه در ژاپن

بسیاری در پایتخت ژاپن و جاهای دیگر به نادیده گرفتن توصیه‌های دولت برای کاهش خطرات گرمازدگی با استفاده نکردن از ماسک در فضای باز ادامه می‌دهند.

 

شیگیوکی گوتو، وزیر بهداشت، در یک کنفرانس خبری گفت: «ما به مردم می‌گوییم که وقتی بیرون هستند، می‌توانند فاصله کافی را رعایت کنن و ماسک خود را بردارند تا دچار گرمازدگی نشوند.»

 

برای دومین روز، مقامات از مصرف کنندگان در منطقه توکیو خواستند تا در مصرف برق صرفه جویی کنند تا از قطع برق احتمالی جلوگیری کنند.

 

مطالب مرتبط…

بیشترین و کمترین متقاضیان پناهندگی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا

نرخ هزینه مسکن در اتحادیه اروپا چقدر است؟

 

گرمای بی سابقه در ژاپن

هشدار روز دوشنبه ادارات دولتی از جمله METI را بر آن داشت که برخی از چراغ ها را در بعدازظهر و عصر خاموش کنند و METI استفاده از 25 درصد از آسانسورهای ساختمان خود را متوقف کند.

 

فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی اقدامات مشابهی را انجام دادند، تلویزیون‌ها و سایر کالاها را در طبقات فروش که معمولاً برای جذب خریداران نگه می‌داشتند را خاموش کردند و برخی از ساکنان توکیو در رسانه‌های اجتماعی گفتند که تمام لوازمی را که استفاده نمی‌شوند خاموش می‌کنند.

 

به گزارش شبکه خبری فوجی، یوریکو کویکه، فرماندار توکیو در جلسه سهامداران شرکت برق توکیو (TEPCO) (9501.T) در روز سه شنبه شرکت کرد و بعدا گفت که خواستار کاهش قیمت شده است.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

آیین گناه خواری

گناه خواری: آیین گرفتن گناهان مرده

در طول تاریخ، فرهنگ‌های مختلف آیین‌ها و شیوه‌های منحصربه‌فردی پیرامون مرگ و سوگواری ایجاد کرده‌اند. یکی از این سنت ها، سنت گناه خواری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *