فرانک لمپارد

فرانک لمپارد جانشین رافائل بنیتز در اورتون می‌شود

فرانک لمپارد

به احتمال زیاد، فرانک لمپارد پس از آخرین دور جلسه با سران باشگاه اورتون به عنوان سرمربی این تیم انتخاب خواهد شد.

 

به گزارش ره آورد نیوز، فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی و دربی پس از آخرین جلسه با سهامدار اصلی اورتون، فرهاد مشیری، و همچنین اعضای هیئت مدیره باشگاه، امیدوار است به عنوان جانشین رافائل بنیتز در اورتون انتخاب شود.

 

پریرا، سرمربی سابق پورتو و فنرباغچه، روز سه شنبه به عنوان کاندیدای مورد نظر مشیری سهامدار اصلی اورتون ظاهر شد و انتظار می‌رفت پست سرمربیگری اورتون به او پیشنهاد شود.

 

لمپارد سرمربی جدید اورتون

با این حال، این خبر واکنش تند هواداران اورتون را به همراه داشت و این امر، مشیری را از تصمیم قاطع خود منصرف کرد.

 

سهامدار ایرانی باشگاه اورتون اکنون به لمپارد روی آورده است تا بتواند اورتون را از اولین سقوط به لیگ یک انگلستان پس از 71 سال نجات دهد و هواداران ناراضی را متحد کند.

 

به نظر می‌رسد فرانک لمپارد در ادامه فصل جاری لیگ برتر جزیره بر روی صندلی مربیگری ورزشگاه گودیسون پارک خواهد نشست.

 

انتظار می‌رود انتصاب هافبک سابق انگلیس به سرعت تکمیل شود و این باشگاه نیاز فوری به تقویت تیم قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دارد.

 

لمپارد از 12 ماه پیش که از چلسی اخراج شد، بیکار بوده است.

 

او با وجود اینکه تحت تحریم نقل و انتقالات تیم چلسی قرار داشت، در اولین فصل هدایتش، چلسی را وارد لیگ قهرمانان کرد و چندین استعداد آکادمی باشگاه را به ارمغان آورد که با جانشینی او، توماس توخل، قهرمان لیگ قهرمانان شد.

 

لمپارد در طول یک سال اخیر با کریستال پالاس، استون ویلا و نوریچ مذاکراتی انجام داد، اما به نظر می‌رسد به احتمال زیاد دوباره دوران مربیگری خود را در مرسی‌ساید آغاز کند.

 

اورتون چهار امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد و تنها 9 امتیاز از 16 بازی اخیر خود گرفته است و در 8 فوریه در اولین بازی، در لیگ برتر با نیوکاسل یک بازی مهم خارج از خانه خواهد داشت.

 

اورتون پس از اخراج بنیتز، سرمربی سابقش روبرتو مارتینز را به خدمت گرفت اما اتحادیه فوتبال سلطنتی بلژیک پیشنهاد آن‌ها را برای سهمیه‌کاری در یک سال جام جهانی رد کرد.

 

وین رونی نیز طرفداران خود را در هیئت مدیره اورتون داشت، اما پیشنهاد سرمربیگری را رد کرد، زیرا او بر روی وظیفه قابل توجه حفظ دربی کانتی در چمپیونشیپ تمرکز دارد.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *