جدایی جرارد پیکه و شکیرا

شکیرا تهدید کرد «مسائل خصوصی» پیکه را افشا می‌کند

جرارد پیکه و شکیرا

شکیرا و پیکه که از جام جهانی سال 2010 وارد رابطه‌ای عاشقانه شده بودند، پس از 12 سال تصمیم گرفتند از همدیگر جدا شوند

به گزارش ره آورد نیوز، شکیرا خواننده کلمبیایی در تلاش برای گرفتن حضانت فرزندان خود از جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا تهدید کرده است که مسائل خصوصی او را افشا خواهد کرد.

روزنامه «ال‌ناسیونال»، سه‌شنبه 14 تیر گزارش داد، شکیرا در نظر دارد پس از این‌که حضانت دو فرزند خود را برعهده گرفت، اسپانیا را ترک کرده و در ایالت میامی آمریکا مستقر شود اما پیکه با این تصمیم او مخالف است.

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

این روزنامه در ادامه گزارش داد، شکیرا برای گرفتن حضانت فرزندان خود و قرارگیری در موضع قدرت، تهدید کرده است که مسائل خصوصی پیکه را افشا خواهد کرد.

پیکه و شکیرا که از جام جهانی سال 2010 وارد رابطه‌ای عاشقانه شده بودند، پس از 12 سال تصمیم گرفتند از همدیگر جدا شوند.

ال‌ناسیونال در ادامه افزود، بر اساس قانون، اگر مادری درنظر داشته باشد، کشوری که فرزندانش در آن به‌دنیا آمده و بزرگ شده‌اند را ترک کند، قاضی حضانت فرزندانش را به او نخواهد داد.

این روزنامه می‌گوید، با توجه به این‌که پیکه نیز قطعا به‌دنبال گرفتن حضانت دو فرزند خود است، شکیرا مدارک و شواهد خود برای حمله به پیکه را آماده کرده است.

بر اساس این گزارش، وکلای شکیرا تلاش می‌کنند تا از برگزاری دادگاهی که دو طرف را در مقابل همدیگر قرار دهد، جلوگیری کنند و از این جهت، به‌دنبال دستیابی به توافقی با پیکه هستند.

وکلای شکیرا در عین حال پیکه را تهدید می‌کنند، آن بخشی از مسائل خصوصی این بازیکن فوتبال اسپانیایی را که باعث ضعف موضع او در دادگاه می‌شود را افشا کنند.‌

ال‌ناسیونال در پایان گزارش خود تصریح می‌کند: «پیکه با دشمنی سرسخت یعنی شکیرا مواجه است. کسی که بهتر از همه چیز دیگر، نقاط ضعف او را می‌داند. از همین جهت بعید نیست در روزهای آینده جنگی بین دو طرف آغاز شود.»

روزنامه «مارکا» در این زمینه گزارش داد، روبرتو گارسیا که 8 سال رابطه عاطفی با لوسیا خواهر شکیرا داشت، اعلام کرده است که دلیل جدایی این زوج شناخته‌شده، مسائل مالی بوده است.

رابطه بین جرارد پیکه و شکیرا 12 سال طول کشید و حاصل آن دو فرزند بوده است.

جدایی جرارد پیکه و شکیرا

علت جدایی جرارد پیکه و شکیرا

گارسیا در این زمینه گفت، رابطه این زوج بسیار ایده‌آل بود، اما در چند ماه گذشته مشکلاتی اقتصادی مانع ادامه این رابطه شد.

گارسیا تاکید کرد که خیانت و یا روش زندگی پیکه هیچ ارتباطی با جدایی این دو نفر ندارد.

روزنامه مارکا در ادامه به نقل از گارسیا افزوده است، جرارد پیکه ستاره تیم فوتبال بارسلونا برای سرمایه‌گذاری در یکی از پروژه‌های تجاری، از شکیرا مقداری پول خواست.

اما پس از مخالفت پدر و مادر این خواننده کلمبیایی، شکیرا از ارائه این مبلغ خودداری کرد.

به گفته گارسیا، این لحظه سرآغازی برای دیگر اختلافات بین این دو زوج شد تا جایی‌که با مرور زمان، شکیرا احساس کرد که پیکه او را تنها به این دلیل دوست دارد که مادر دو فرزند اوست.

این امر در نهایت به جدایی این دو از همدیگر در اویل ماه جاری منجر شد.

فرزندان جرارد پیکه و شکیرا

در خبر جدید گفته می شود شکیرا به جرارد پیکه پیشنهاد داده است که مسئولیت کامل دو فرزندشان ساشا و میلان را بر عهده بگیرد که طبق برنامه با او به میامی نقل مکان خواهند کرد.

 

پیکه هیچ مسئولیت مالی در قبال بچه ها نخواهد داشت و علاوه بر این، خواننده حتی هزینه سفر او به میامی را پنج بار در سال برای بازدید از میامی پرداخت می کند.

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *