تیم فوتبال زنان بارسلونا

91648 هزار نفر؛ رکورد تماشاگران فوتبال زنان شکسته شد

تیم فوتبال زنان بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا روز گذشته در نیوکمپ، موفق به شکست ولفسبورگ آلمان شد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، 91648 نفر تماشاگر در دیدار شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا و ولفسبورگ در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشتند.

 

این تعداد از تماشاگر رکورد بیشترین حضور تماشاگر در یک مسابقه فوتبال زنان را شکست.

 

ره آورد نیوز را در ایسنتاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

مسابقه تیم فوتبال بارسلونا و ولفسبورگ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رکورد قبلی حضور زنان را که تنها سه هفته پیش ثبت شده بود، شکست، زمانی که 91553 تماشاگر برای رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در 30 مارس به نیوکمپ هجوم آوردند.

 

تیم فوتبال زنان بارسلونا

هافبک فوتبال زنان بارسلونا در مورد حضور تماشاگران در مسابقه شب گذشته گفت: «آنچه امروز و تقریباً یک ماه پیش اتفاق افتاد، چیزی دیدنی است که ما را امیدوار کرد.»

 

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم ظرف چند روز، یا حتی سال‌ها، کمی بیشتر از بزرگی آنچه اتفاق افتاد آگاه خواهیم شد و تجربه چنین روزی چقدر خاص است.»

 

بارسلونا که با برتری 8-3 مقابل رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، در این مسابقه شروعی عالی داشت و آیتانا بونماتی هافبک این تیم در دقیقه سوم آنها را پیش انداخت.

 

مطالب مرتبط…

پام شریور در سن 17 سالگی با مربی 50 ساله رابطه نامشروع داشته است

 

رکورد تماشاگران فوتبال زنان

میزبان هفت دقیقه بعد زمانی که کارولین هنسن مقابل تیم سابقش با یک ضربه خوب در گوشه بالا سمت چپ گلزنی کرد، برتری خود را دو برابر کردند، در حالی که جنیفر هرموسو و الکسیا پوتلاس هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا بازی 4-0 قبل از پایان نیمه اول به پایان برسد.

 

ژیل روورد، هافبک وولفسبورگ، تولد 25 سالگی خود را با گلزنی برای میهمان در دقیقه 70 جشن گرفت و این گل پس از بررسی VAR تایید شد.

 

اما بارسلونا، که از دقایق ابتدایی کنترل کامل بازی را در اختیار داشت، زمانی که پوتلاس یک پنالتی را در دقیقه 84 به گل تبدیل کرد، برتری خود را افزایش داد.

 

در دیگر بازی این مرحله المپیک لیون روز یکشنبه به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و هر دو بازی برگشت در 30 آوریل برگزار می شود.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

انقلاب روسیه

انقلاب روسیه؛ چرا منشویک‌ها شکست خوردند؟

در جریان انقلاب روسیه این الکساندر کرنسکی به رهبری منشویک‌ها بود که تلاش داشت دموکراسی هرچند نیم‌بند را برای روسیه به ارمغان بیاورد، اما تلاش‌هایش به سرانجام نرسید و بلشویک‌ها که تندرو تر بودند قدرت را قبضه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *