دادگاه جانی دپ و امبر هرد
FAIRFAX, VIRGINIA - JUNE 01: Actress Amber Heard departs the Fairfax County Courthouse on June 1, 2022 in Fairfax, Virginia. The jury in the Depp vs. Heard case awarded actor Johnny Depp $15 million in his defamation case against Heard. (Photo by Win McNamee/Getty Images)

جانی دپ برنده دادگاه جنجالی شد

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

هیات منصفه دادگاه رسیدگی کننده به پرونده شکایت متقابل امبر هرد و جانی دپ به اتهام خشونت خانگی، امبر هرد را به افترا به جانی دپ محکوم کرد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یورونیوز، براساس تصمیم هیات منصفه، امبر هرد به دروغ همسر سابقش را متهم کرده بود که وی را در خانه مورد ضرب و شتم قرار داده است.

 

هیات منصفه امبر هرد را به پرداخت ۱۵ میلیون دلار غرامت و ضرر و زیان به جانی دپ محکوم کرد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

با این حال، هیات منصفه با پذیرش شکایت امبر هرد علیه وکیل جانی دپ که او را به «ساخت و بر ملا کردن غیر قانونی یک فایل ویدیویی» متهم کرده بود، حکم به پرداخت خسارت ۲ میلیون دلاری به نفع وی داد.

 

تصمیم هیئت منصفه در روز چهارشنبه برای محاکمه هفت هفته ای در دادگاه ویرجینیا در حالی به نفع جانی دپ به پایان رسید که ده ها شاهد و کارشناس در آن به بررسی این موضوع پرداختند که آیا جانی دپ در طول ازدواج 15 ماهه خود به هرد توهین کرده است یا نه.

 

امبر هرد

دادگاه این زوج هالیوود، یکی از جنجالی‌ترین و طولانی‌ترین و رسانه‌ای‌ترین روندهای رسیدگی قضایی در تاریخ ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.

 

هفت عضو هیات منصفه، به اتفاق آرا، امبر هرد را به افترا و درغگویی علیه جانی دپ در سال ۲۰۱۸ میلادی و با انتشار دو مقاله متهم کرد.

 

مطالب مرتبط…

گزارش تصویری/ پرونده افترای جانی دپ علیه همسر سابقش، امبر هرد

اولین مراسم اسکار برگزار شد

بازگشت «داوطلبانه» کوین اسپیسی به لندن؛ موضوع پرونده: چهار تعرض جنسی به مردان

 

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ، پس از اعلام نظر هیات منصفه گفت: «ژوری من را به زندگی باز گرداند.» امبر هرد به خبرنگاران گفت از این تصمیم به شدت سر خورده شده است.

 

جانی دپ در بیانیه خود که از طریق یکی از سخنگوهایش منتشر شد، گفت: «تصمیم من برای پیگیری این پرونده، با آگاهی کامل از اوج موانع قانونی که با آن روبرو خواهم شد تنها پس از تفکر قابل توجه اتخاذ شد.»

 

وی افزود: «از همان ابتدا، هدف از طرح این پرونده افشای حقیقت بدون توجه به نتیجه بود. گفتن حقیقت چیزی بود که من مدیون فرزندانم و همه کسانی بودم که در حمایت از من ثابت قدم مانده اند. با دانستن اینکه بالاخره به آن دست یافتم، احساس آرامش می کنم.»

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

قلعه قورتان

معرفی قلعه قورتان ورزنه در استان اصفهان

قلعه قورتان یا قلعه گورتان از آثار تاریخی بجا مانده از دوره ساسانیان می‌باشد که در استان اصفهان، شهر ورزنه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *