تام کروز

بهترین فیلم‌های تام کروز که شاید تاکنون ندیده باشید

تام کروز

تام کروز نیازی به معرفی ندارد؛ به طور جدی، یکی از محبوب ترین و بهترین ستاره های سینمای تمام دوران هالیوود است.

 

به گزارش ره آورد نیوز، تام کروز در دوران حرفه‌ای خود با کارگردانان نام آشنایی چون کوبریک، اسپیلبرگ، تونی و ریدلی اسکات، فرانسیس فورد کاپولا، برایان دی پالما، مایکل مان، کار کرده است و تحسین تمامی این کارگردانان را برای خود داشته است.

 

در اوایل، برخی به استعداد او شک داشتند زیرا توجه رسانه ها در اطراف او در اواخر دهه 80 و 90 بسیار کم بود، اما تام کروز مدام ثابت می کرد که آنها اشتباه می کنند.

 

او به خاطر برخی از مصاحبه‌های عمومی‌اش (مخصوصاً در سال 2005) و ارتباطش با کلیسای ساینتولوژی مورد انتقاد قرار گرفت، اما وقتی از یکی از همبازی‌هایش می‌پرسید، بیشتر آنها فقط چیزهای خوبی درباره حرفه‌ای بودن و اخلاق کاری او دارند.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

همچنین مهربانی او برخی نگرش دوستانه و مهربان او را در زندگی واقعی واهی می دانستند، اما این ممکن است فقط به این دلیل باشد که او یک سرگرم کننده متولد شده است. تمام حرفه او در مورد جلب رضایت دیگران و ارائه سرگرمی با کیفیت بالا برای مخاطبان است. شما فقط می توانید داستان های خوب درباره او را در گوگل جستجو کنید، آنها تقریباً بی پایان هستند.

 

از زمانی که “Top Gun Maverick” منتشر شد، مقالات زیادی از او به عنوان “آخرین ستاره سینما” یاد می کردند. مردی که هنوز در همه جای دنیا به تنهایی تماشاگران را برای شناخت نامش به سینما می‌آورد، ستاره‌ای که فیلم‌هایش هنوز شبیه یک «رویداد» هستند، کسی که کسب و کارهای خودش را بر اساس نامش می‌سازد، بازیگری که از انجام هر کاری برای استریم امتناع می‌کند.

 

مطالب مرتبط…

آیا پنجاهمین فیلم وودی آلن آخرین کارش خواهد بود؟

5 فیلم برتر سال 2017 که شاید ندیده باشید

 

ما در اینجا تصمیم داریم 5 فیلم از فلیم های بیشمار تام کروز را به شما معرفی کنیم که شاید تاکنون آن ها را ندیده باشید.

 

با ره آورد نیوز همراه باشید…

 

1- Rock of Ages (2012)

فیلم شناسی تام کروز

این فیلم داستان یک “کلوپ شبانه” را روایت می کند که به دلیل نبود مشتری برای این کلوپ در حال ورشکستگی است و رئیس این کلوپ درصدد است برای رفع این مشکل، بزرگترین خواننده راک را به استخدام خود درآورد تا از این طریق بتواند افراد زیادی را به این کلوپ بکشاند اما …

این خواننده راک کسی نیست جز تام کروز.

کروز مردی جدی است، او در مورد حرفه‌اش جدی است، اما از مسخره کردن خود یا صنعتش هراسی ندارد. آهنگ های کمدی او در همان ابتدا معروف بودند، جایی که او لحن طنز «کسب و کار مخاطره آمیز» را به خوبی اجرا کرد و آواز خواندن او در چیزهایی مانند «تاپ گان» برای افراد غیرخواننده قابل استفاده است.

 

2- Minority Report (2002)

تام کروز

فیلم گزارش اقلیت 2002 ، در سال 2054 در واشینگتون دی سی، جان اندرتون کارآگاه پلیس در بخش پیش جنایت فعالیت می کند. این بخش که قاتلان را قبل از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر می کند، کار خود را براساس سه عامل فراشناختی پیش آگاهی انجام می دهد که باعث می شود پیش بینی ها درباره وقایع آینده دقیق و بدون اشتباه انجام شود. وقتی اندرتون متوجه می شود که به عنوان قاتل آینده کسی که اصلا نمی شناسد معرفی شده، مجبور می شود از دست همکاران خود فرار کرده و در عین حال هویت قربانی آینده خود را مشخص کند در حالی که فقط ۳۶ ساعت فرصت دارد…

 

3- War of the Worlds (2005) جنگ دنیاها

تام کروز

فیلم جنگ دنیاهای استیون اسپیلبرگ بر اساس کتاب جنگ دنیاها نوشتهٔ هربرت جرج ولز ساخته شده. ولز یکی از پیشگامان ژانر «افسانهٔ علمی» در عرصهٔ ادبیات به‌شمار می‌رود.

 

اسپیلبرگ در جنگ دنیاها از یک فرمول قدیمی‌فیلم‌های ژانر فاجعه استفاده میکند و آن نشان دادن فاجعه از چشمان چند کاراکتر اصلی پیش زمینه است، تام کروز در قالب «ری فریر» ظاهر می‌شود. وی یک کارگر معمولی است که در یک خانهٔ شلوغ و به هم ریخته زندگی میکند. درآمد وی به حدی نیست که بتواند اقساط خانه‌اش را سر موقع بپردازد.

 

ری در نیوجرسی بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر زندگی می‌کند؛ جامعه‌ای که خطر تروریسم آن را تهدید می‌کند، ری از همسرش، مری آن (میراندا اتو) طلاق گرفته است. این دو صاحب دو فرزند هستند: ریچل (داکوتا فانینگ) ده ساله و رابی (جاستین چنوین) ۱۶ ساله.

 

4- Edge of Tomorrow (2014) لبه ی فردا

فیلم های تام کروز

« لبه فردا » براساس یک انیمه ژاپنی به قلم هیروشی ساکورازاکا به نام « تنها چیزی که نیاز داری کشتن است » ساخته شده است.

 

فیلم لبه فردا 2014 ، موجودات بیگانه به قصد نابودی زمین به این سیاره خاکی حمله ور شده اند و اکنون انسان ها سعی در متوقف کردن آنها دارند. در این بین ویلیام کیج (تام کروز) به دستور ژنرال بریگام مجبور می شود تا به یکی از گروه های مقاومت بپیوندد و به عنوان یک سرباز مبارزه کند؛ این در حالی است که ویلیام سخنگوی ارتش آمریکا است و تاکنون آموزش نطامی ندیده است. در ادامه اما با ورود او به صحنه نبرد، اتفاقات مرموزی برایش رخ می دهد که می تواند از آن برای نابود کل بیگانگان استفاده کند.

 

5- “Top Gun” franchise (1986, 2022)

فیلم شناسی تام کروز

ماوریک (تام کروز)، خلبان جنگنده‌های نیروی دریایی همراه با دوست و همراه جنگی‌اش، گوس (آنتونی ادواردز) متخصص رادار، برای دوره‌دیدن به مدرسه تخصصی تسلیحاتی نیروی دریایی فرستاده می‌شود.

 

بالاترین ستایش از یک خلبان در این مدرسه، اهدای مدال «تاپ‌گان» به او است. رقیب اصلی ماوریک در این مسابقات، آیسن (ول‌کیلمر)، خلبانی مقرراتی است که از قانون‌شکنی‌های ماوریک بیزار است.

 

وقتی گوس در حادثه‌ای کشته می‌شود، ماوریک کنترل اعصاب اش را از دست می‌دهد و به فکر ترک مدرسه می‌افتد. اما بعد از مدتی تأمل، دوباره برمی‌گردد و قابلیت خود را در عمل به اثبات می‌رساند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

مثلث برمودا

مثلث برمودا کجاست؟ علم چگونه معمای این مکان را حل کرد؟

بسیاری از مردم مثلث برمودا را یکی از اسرارآمیزترین نقاط زمین می‌دانند. اما به راستی چرا مثلث برمودا تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است؟ آیا این منطقه واقعا تا این اندازه ترسناک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *