کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد درگذشت/ آیا کیومرث پوراحمد خودکشی کرد؟

کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون صبح امروز ۱۶ فروردین ماه 1402 درگذشت‌.

 

به گزارش ره آورد نیوز، همسر کیومرث پوراحمد این هنرمند در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری مهر این خبر را تایید کرده است.

 

کیومرث پوراحمد متولد سال ۱۳۲۸ در اصفهان بود که در کارنامه حرفه‌ای خود آثار ماندگاری همچون سریال‌های «قصه‌های مجید» و «سرنخ» و فیلم‌های سینمایی همچون «به‌خاطر هانیه»، «خواهران غریب»، «شب یلدا» و «اتوبوس شب» را داشت.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

این فیلمساز متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد استان اصفهان سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فجر شرکت داشت.

 

علی قائم مقامی تهیه‌کننده آخرین فیلم این کارگردان با حضور در منزل وی خبر درگذشت کیومرث پوراحمد را تایید کرد و به ایسنا گفت: این کارگردان در رشت به دلیل ایست قلبی از دنیا رفته است.

 

ساعاتی پیش شایعاتی در خصوص خودکشی این کارگردان به نام سینمای ایران در برخی خبرگزاری‌ها دست به دست شده و آمده بود، کیومرث پوراحمد کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ایرانی صبح امروز در شهرک ساحلی انزلی با نوشتن یم نامه هشت صفحه‌ای با حلق آویز کردن خود، به زندگی‌اش پایان داد.

 

مهران پوراحمد، برادر کیومرث پوراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا؛ ضمن تایید خبر مرگ برادرش اظهار کرد: « شب گذشته کیومرث همراه دوستانش در بندرانزلی بود و در تماسی که شب گذشته با او داشتم از وضعیت مناسبی برخوردار بود و هیچگونه افسردگی نداشت و همه چیز خوب پیش می رفت.

 

وی افزود: اینکه گفته می شود، کیومرث خودکشی کرده است هنوز برای من مبهم بوده چراکه هیچ آثار افسردگی یا تفکری که بخواهد دست به چنین کاری بزند در او وجود نداشت و باید به آنجا بروم تا در خصوص چگونگی فوت برادرم مطلع شوم.

 

فیلم شناسی کیومرث پوراحمد

«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «شب یلدا»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود.

 

مطالب دیگر…

پشت پرده ترور «جان لنون»، ستاره موسیقی راک

میرزاده عشقی چگونه به قتل رسید؟

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

ایران عصر صفوی

کتاب ایران عصر صفوی راجر سیوری

کتاب ایران عصر صفوی نوشته راجر سیوری با ترجمه‌ی کامبیز عزیزی تاریخچه جامع سلسله صفوی را به خواننده ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *