وام فرزندآوری

گذر از هفت خان رستم برای دریافت وام فرزندآوری

وام فرزندآوری

اگرچه هیچ محدودیت و شرطی برای پرداخت وام فرزندآوری اعلام نشده بود اما برخی از متقاضیان هنگام ثبت‌نام متوجه شده‌اند این وام تنها به ساکنان شهرهایی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری آنها زیر ۲٫۵ باشد.

 

اما اگر نرخ باروری بیش از این عدد باشد، هیچ تسهیلات فرزندآوری به خانواده تعلق نمی‌گیرد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از تجارت نیوز، قرار بود از چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ثبت‌نام وام فرزندآوری آغاز شود و خانواده‌‌ها به ازای داشتن هر فرزند از وام ۲۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

 

شرایط وام فرزندآوری

بر اساس مصوبه مجلس و دستور بانک مرکزی، وام قرض‌الحسنه فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، وام فرزند دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰، ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان است و خانواده‌هایی که ۵ فرزند و بیشتر دارند مشمول وام ۱۰۰ میلیون تومانی شوند.

 

شرایط وام فرزندآوری

اما حالا برخی از متقاضیان می‌گویند موفق به ثبت‌نام وام فرزندآوری نشده‌اند و هنگام ثبت‌نام پیامی روی صفحه سایت مشخص می‌شود که اعلام می‌کند چون نرخ باروری استان و محل سکونت پدر و محل تولد فرزند از رقم مشخصی بالاتر است، خانواده مشمول وام قرض‌الحسنه فرزندآوری نمی‌شود.

 

بیشتر بخوانید…

اخاذی و تهدید به قتل پس از انتشار تصاویر خصوصی

 

 

شرایط وام فرزندآوری

به عبارتی گویا تسهیلات فرزندآوری تنها در شهرهایی پرداخت می‌شود که نرخ باروری آنها از رقم مشخصی پایین‌تر است و تعداد زاد و ولد در آنها پایین است.

 

 

برای ثبت نام جهت اخذ وام فرزندآوری روی متن کلیک کنید…

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

انقلاب روسیه

انقلاب روسیه؛ چرا منشویک‌ها شکست خوردند؟

در جریان انقلاب روسیه این الکساندر کرنسکی به رهبری منشویک‌ها بود که تلاش داشت دموکراسی هرچند نیم‌بند را برای روسیه به ارمغان بیاورد، اما تلاش‌هایش به سرانجام نرسید و بلشویک‌ها که تندرو تر بودند قدرت را قبضه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *