شکایت تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا رد شد

کریستیانو رونالدو

شکایت علیه کریستیانو رونالدو مبنی بر تجاوز ستاره پرتغالی فوتبال به کاترین مایورگا در اتاق هتلی در لاس وگاس در سال 2009 توسط یک قاضی فدرال در نوادا رد شد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، اتهام تجاوز جنسی علیه رونالدو اولین بار در سال 2018 مطرح شد.

 

جنیفر دورسی، قاضی منطقه ای ایالات متحده در لاس وگاس، پرونده کاترین مایورگا را رد کرد.

 

کاترین مایورگا مدعی شده بود که رونالدو، مهاجم منچستریونایتد و کاپیتان تیم ملی پرتغال، پس از مهمانی در کلوپی شبانه، او را در یک سوئیت پنت هاوس به او تجاوز کرده است.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

کریستیانو رونالدو پیش از این مبلغ ۳۷۵ هزار دلار به کاترین مایورگا پس از ادعای تجاوز به او در لاس‌وگاس در سال ۲۰۰۹ پرداخت کرده بود اما این زن به دنبال غرامت میلیون دلاری بود که در نهایت موفق نشد و فوق ستاره پرتغالی تبرئه شد.

 

کاترین مایورگا در سال 2018 شکایت رسمی را برای درخواست خسارت بیشتر در دادگاه ایالتی ارائه کرد و در سال 2019 به دادگاه فدرال منتقل شد.

 

شکایت او عمدتاً به اسنادی بستگی دارد که برای اولین بار توسط وب سایتی به نام “Football Leaks” به روزنامه آلمانی اشپیگل در سال 2017 فاش شد و ادعاهای تجاوز جنسی در سال 2009 توسط مایورگا را فاش کرد.

 

لسلی مارک استووال، وکیل مایورگا شروع به جستجو برای اسناد گزارش شده توسط اشپیگل کرد و با Rui Pinto، مردی که پشت گزارش Football Leaks قرار داشت، تماس گرفت.

 

مطالب مرتبط…

بوریس بکر پس از گذراندن دوره زندان از بریتانیا اخراج می‌شود

ملی‌پوشان فوتبال مرد و زن در آمریکا حقوق برابر دریافت می‌کنند

 

همسر کریس رونالدو

مایورگا کیت تجاوز جنسی را در یک بیمارستان محلی اجرا کرد و پس از برخورد به پلیس در لاس وگاس رفت اما تحقیقات متوقف شد زیرا او مظنون را شناسایی نکرد.

 

پس از افشای اطلاعات در اشپیگل، این پرونده توسط اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس بازگشایی شد، اما دادستان ها در نهایت تصمیم گرفتند که علیه رونالدو اتهامی مطرح نکنند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *