پردرآمدترین ورزشکاران جهان

فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال 2021

پردرآمدترین ورزشکاران جهان

بر اساس فهرست سالانه فوربز که روز چهارشنبه منتشر شد، لیونل مسی پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال 2021 میلادی بود که مهاجم پاری سن ژرمن را بالاتر از لبرون جیمز از NBA و کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد قرار داد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از رویترز، لیونل مسی در دوره 12 ماهه منتهی به 1 می 2022، 130 میلیون دلار، رقمی که شامل 55 میلیون دلار تأییدیه است، درآمد داشته است تا پس از کانر مک گرگور، مبارز ایرلندی MMA، در صدر فهرست 10 ورزشکار پردرآمد جهان قرار گیرد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

 

لبرون جیمز

لبرون جیمز مهاجم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز پس از به ارمغان آوردن مجموع 121 میلیون دلار، رکورد 96.5 میلیون دلاری یک بازیکن NBA را که سال گذشته ثبت کرده بود، شکست.

 

مطالب مرتبط…

کارلوس آلکاراز سوپراستار جدید دنیای تنیس

 

در حالی که کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، 115 میلیون دلار درآمد کسب کرد تا در جایگاه سوم این فهرست قرار گیرد.

 

پردرآمدترین ورزشکاران جهان

نیمار فوتبالیست برزیلی (95 میلیون دلار) و استفن کری قهرمان سه دوره NBA (92.8 میلیون دلار) از تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز در جمع پنج نفر برتر قرار گرفتند.

 

کوین دورانت

کوین دورانت بازیکن NBA (92 میلیون دلار) در رده ششم فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار گرفت و راجر فدرر، تنیسور معروف سوئیسی، که در سال 2021 در پنج تورنمنت شرکت کرد، با مجموع درآمد 90.7 میلیون دلاری هفتم شد.

 

راجر فدرر

سه جایگاه پایانی فهرست پردرآمدترین ورزشکاران جهان به کانلو آلوارز بوکسور مکزیکی (90 میلیون دلار)، قهرمان هفت دوره سوپربول تام برادی (83.9 میلیون دلار) و ارزشمندترین بازیکن فینال NBA، جیانیس آنتتوکومپو (80.9 میلیون دلار) رسید.

 

فوربز گفته که ارقام درآمدهای درون زمین این افراد شامل تمام جوایز، حقوق و پاداش‌های کسب شده در دوره 12 ماهه منهی به می 2022 است، در حالی که درآمدهای خارج از زمین تخمینی از حمایت مالی، هزینه‌های جانبی است.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *