محمد صلاح

محمد صلاح قرارداد خود را تا سال 2025 با لیورپول تمدید کرد

محمد صلاح

محمد صلاح مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول قرارداد خود را تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کرد و او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل کرد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از گاردین، محمد صلاح سرانجام با تمدید قراردادش به مدت سه سال دیگر، در لیورپول ماندنی شد و خود را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کرد.

 

محمد صلاح پس از تمدید قرارداد گفت: “امروز روزی شاد برای همه” است.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

مذاکرات طولانی با مدیر برنامه های این مهاجم مصری به نتیجه نرسیده بود تا اینکه هیئتی از لیورپول به سرپرستی مدیر ورزشی جدید، جولیان وارد، برای دیدن محمد صلاح در حالی که او در تعطیلات این هفته به سر می برد، به دیدن او رفتند تا او را متقاعد کنند تا قرارداد را امضا کند.

 

گفته می‌شود که لیورپول با پرداخت 350 هزار پوند در هفته به صلاح موافقت کرده است، اگرچه قرارداد جدید شامل تعدادی بندهای مربوط به عملکرد است، به این معنی که محمد صلاح بر اساس تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رساند یا در آن نقش دارد، پاداش دریافت می‌کند.

 

محمد صلاح به وب‌سایت لیورپول گفت: «احساس خوبی دارم و برای بردن جام‌ها با باشگاه هیجان‌زده هستم. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم تمدید کردن قرارداد کمی زمان می‌برد، اما اکنون همه چیز انجام شده است، بنابراین ما فقط باید روی چیزهای بعدی تمرکز کنیم.»

 

مهاجم لیورپول افزود: “فکر می کنم ما در موقعیت خوبی هستیم که برای همه چیز بجنگیم. خریدهای جدیدی هم داریم. ما فقط باید سخت کار کنیم، دید خوبی داشته باشیم، مثبت باشیم و دوباره دنبال همه چیز برویم.”

 

محمد صلاح پس از پیوستن به رم در سال 2017، سومین کفش طلای خود را در پنج فصل به دست آورد.

 

محمد صلاح

محمد صلاح در 254 بازی برای لیورپول 156 بار گلزنی کرده است.

 

به گفته یورگن کلوپ، قرارداد صلاح در سال 2025، درست پس از 33 سالگی او به پایان می رسد و بهترین سال های او در راه است.

 

سرمربی لیورپول گفت: «این بهترین تصمیم برای ما و بهترین تصمیم برای او است. فکر می کنم او به ما تعلق دارد. این الان باشگاه اوست. البته کمی زمان برده است، اما این کاملاً خوب است و به هر حال بهترین چیزها همیشه ارزش انتظار را دارند. صلاح یکی از بهترین بازیکنان جهان است. این طبیعی است که وقتی در سطح او هستید چیزهایی وجود دارد که باید مرتب شوند. به جولیان وارد و مایک گوردون افتخار می‌کنیم.»

 

مطالب مرتبط…

فناوری “آفساید خودکار” مبتنی بر هوش مصنوعی در جام جهانی قطر

علت جدایی جرارد پیکه و شکیرا چه بود؟

اسطوره‌ای جاودان به نام دیگو مارادونا/ گزارش تصویری

 

محمد صلاح فصل گذشته جوایز بهترین بازیکن سال را از اتحادیه نویسندگان فوتبال و انجمن فوتبالیست های حرفه ای دریافت کرد و نهمین گلزن برتر لیورپول است.

 

محمد صلاح درخصوص جدایی سادیو مانه گفت: «دلم برایش تنگ خواهد شد؛ او فصول بسیار خوبی را با این باشگاه سپری کرد، بنابراین برای او بهترین ها را آرزو می کنم.»

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *