روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی به بارسلونا پیوست

باشگاه بایرن مونیخ آلمان خبر پیوستن روبرت لواندوفسکی به تیم فوتبال بارسلونا در اسپانیا را به صورت رسمی تایید کرد.

 

به گزارش ره اورد نیوز به نقل از یورونیوز، هربرت هاینر، رئيس بایرن مونیخ روز شنبه ۱۶ ژوئيه در گفتگویی ضمن تقدیر از ستاره گلزن تیم خود، تایید کرد که روبرت لواندوفسکی به بارسلونا می‌پیوندد.

 

این بدان معناست که ماشین گلزنی لهستانی مونیخی‌ها پس از ۸ سال حضور در تیم قهرمان آلمان، برای تجربه چالشی جدید به بارسلونا خواهد رفت.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

رئيس بایرن مونیخ همچنین در ادامه گفت: «روبرت در اینجا به همه دست‌آوردها رسید و ما به شدت از این بابت از او قدردان و سپاسگزار هستیم.»

 

خبر نهایی شدن توافق دو باشگاه آلمانی و اسپانیایی، به هفته‌ها بلاتکلیفی ستاره لهستانی پایان می‌دهد؛ جایی که لوا علنا از مدیران باشگاه خواسته بود تا با درخواست او برای ترک آلیانز آرنا موافقت کنند.

 

در همین زمینه اولیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ هم ضمن تایید توافق دو باشگاه گفت: «ما با باشگاه بارسلونا بر سر انتقال لواندوفسکی به توافق شفاهی رسیدیم. هرچند قرارداد نهایی هنوز امضا نشده است. ما به خوبی می‌دانیم که باید از روبرت بابت چه چیزهایی تشکر کنیم.»

 

مطالب مرتبط…

سادیو مانه با قراردادی 35 میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست

کریس رونالدو در فکر ترک باشگاه منچستریونایتد/ مقصد بعدی کجاست؟

 

اسطوره افسانه‌ای باشگاه بایرن مونیخ در ادامه با اشاره به بازیکنانی که پیشتر از این باشگاه جدا شده‌اند، افزود: «در گذشته هم بازیکنان بزرگی بایرن را ترک کرده‌اند و در آینده هم این اتفاق خواهد افتاد، اما بایرن هرگز از هم نپاشیده و برعکس، اغلب با موفقیت‌های بیشتری به کار خود ادامه داده است.»

 

هرچند طرفین هنوز به صورت دقیق اعلام نکرده‌اند که مبلغ این قرارداد چه بوده اما گفته می‌شود مونیخی‌ها با دریافت ۴۵ میلیون یورو که می‌تواند با بندهایی در قرارداد به ۵۰ میلیون یورو هم برسد اجازه خروج ماشین گلزنی خود را صادر کرده‌اند.

 

همچنین مدت قرارداد روبرت لواندوفسکی با بارسلونا ۳ ساله با قابلیت تمدید یک ساله خواهد بود و در نتیجه مهاجم شماره ۹ تیم ملی لهستان تا سال ۲۰۲۵ در نیوکمپ حاضر خواهد بود.

 

روبرت لواندوفسکی هم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار متنی ضمن خداحافظی از همبازیان خود تاکید کرد که ۸ سال فراموش نشدنی را با پیراهن بایرن تجربه کرده و به تمام آنچه در این مدت با همراهی همبازیانش به دست آورده افتخار می‌کند.

 

روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی بازیکن فوتبال اهل کشور لهستان است که در تیم بایرن مونیخ آلمان عضویت داشت. وی دیروز به صورت رسمی به تیم فوتبال بارسلونا منتقل شد.

 

لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان می‌باشد و جزء معدود بازیکنان تاریخ فوتبال است که بیش از ۵۰۰ گل به ثمر رسانده‌اند، وی کفش طلای اروپا را بالاتر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۱ کسب کرد.

 

لواندوفسکی همچنین ۲ بار برندۀ بهترین بازیکن مرد فیفا شده‌ است.

 

روبرت لواندوفسکی که در سال ۲۰۱۴ و از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوسته بود در مدت ۸ فصل حضور در جمع قرمز‌های شهر مونیخ موفق شد در ۳۷۵ بازی، ۳۴۴ گل به ثبت برساند.

 

لواندوفسکی همچنین در تمام این ۸ فصل با بایرن به عنوان قهرمانی بوندسلیگا دست یافت.

 

علاوه بر این روبرت لواندوفسکی یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، یک قهرمانی در سوپر کاپ اروپا و همچنین ۳ قهرمانی در جام حذفی آلمان را هم در این مدت به ویترین افتخارات خود افزود.

 

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *