هوپ سولو

هوپ سولو، ستاره فوتبال زن آمریکایی به مرکز توانبخشی خواهد رفت

هوپ سولو

هوپ سولو، ستاره بازنشسته فوتبال و برنده دو مدال طلای المپیک تیم فوتبال آمریکا، پس از دستگیری ماه گذشته در کارولینای شمالی به اتهام رانندگی با دو فرزندش در ماشینش، گفت که وارد مرکز توانبخشی خواهد شد.

 

به گزارش ره آورد به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، سولو، 40 ساله، در 31 مارس در وینستون دستگیر و به دلیل اختلال در رانندگی، کودک آزاری و مقاومت در برابر دستگیری متهم شناخته شد.

 

هوپ سولو قرار بود در ماه می به تالار مشاهیر ملی فوتبال در فریسکو، تگزاس معرفی شود.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

سولو روز جمعه در بیانیه‌ای در اینستاگرام گفت: «من با تالار مشاهیر تماس گرفته‌ام و با احترام درخواست کردم که مراسم معرفی تالار مشاهیرم به سال ۲۰۲۳ موکول شود.»

 

“من داوطلبانه وارد برنامه درمان بستری برای مصرف الکل خواهم شد تا به چالش‌های خود با الکل رسیدگی کنم. در این زمان، انرژی و تمرکز من کاملاً معطوف به سلامتی و مراقبت از خانواده‌ام است.”

 

مدیر اجرایی تالار مشاهیر ملی فوتبال، در بیانیه‌ای گفت که این موسسه از تصمیم سولو «کاملاً حمایت خواهد کرد» و مشتاقانه منتظر معرفی او در سال 2023 است.

 

مطالب مرتبط…

مینو رایولا درگذشت/ او که بود؟

بوریس بکر به دو سال و نیم زندان محکوم شد

پام شریور در سن 17 سالگی با مربی 50 ساله رابطه نامشروع داشته است

 

تیم فوتبال زنان آمریکا

هوپ سولو از سال 2012 با جرامی استیونز بازیکن سابق فوتبال آمرکیایی سیاتل ازدواج کرده است و دو فرزند این زوج که دوقلو هستند در مارس 2020 به دنیا آمدند.

 

سولو که از سال 2000 تا 2016 به عنوان دروازه بان برای تیم ملی زنان ایالات متحده بازی می‌کرد، در المپیک 2008 پکن و المپیک 2012 لندن مدال طلا را کسب کرد.

 

او همچنین زمانی که ایالات متحده قهرمان جام جهانی زنان فیفا در سال 2015 شد، به عنوان دروازه بان در این تیم حضور داشت.

 

سولو قبلاً در سال 2014 به اتهام کتک زدن خواهر ناتنی و برادرزاده‌اش که جراحات مشهودی را داشتند، در خانه‌اش در خارج از سیاتل دستگیر شد.

 

در ژانویه 2015، هوپ سولو به دلیل عدم همکاری با پلیس در زمانی که استیونز به ظن رانندگی در حالت مستی در لس آنجلس دستگیر شد، به طور موقت از فوتبال ایالات متحده تعلیق شد.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *