رافائل نادال

تنیس اوپن فرانسه: رافائل نادال با سیصدمین برد گرند اسلم به دور سوم رسید

رافائل نادال

رافائل نادال روز چهارشنبه در دور دوم مسابقات تنیس اوپن فرانسه، سیصدمین قهرمانی حرفه‌ای خود در گرند اسلم را با شکست کورنتین موته به دست آورد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، رافائل نادال نفر پنجم مسابقات تنیس جهان در دور دوم مسابقات تنیس اوپن فرانسه با نتایج 6 بر 3، 6 بر 1، 6 بر 4 موته را شکست داد.

 

تنها نکته منفی برای رافائل نادال برای 13 بار قهرمان تنیس اوپن فرانسه در نزدیکی پایان مسابقه بود، زمانی که رافائل نادال توسط بازیکن فرانسوی رده 139 شکست خورد.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

با این حال، رافائل نادال در مسابقات تنیس اوپن فرانسه موسوم به رولند گاروس رکورد خود را ارتقا داد.

 

رافائل نادال 35 ساله در مصاحبه پس از بازی خود در زمین داخل محوطه کورت فیلیپ شاتریه، زمانی که از او در مورد آخرین دستاورد شخصی اش پرسیده شد، پاسخی احساسی و صمیمانه ارائه کرد.

 

نادال گفت: «برای دنیا دیدن بازی ها بسیار مهم است. بهترین رویداد تنیس جهان با جمعیتی پرشور، که برای بازیکنان، برای هواداران و برای مسابقات بسیار مهم است. باز هم از شما برای حمایت از ورزش متشکرم.”

 

مطالب مرتبط…

تنیس ویمبلدون امتیاز رنکینگ خود را از دست داد

کارلوس آلکاراز سوپراستار جدید دنیای تنیس

 

 

تنها راجر فدرر ستاره سوئیسی با 369 پیروزی و نواک جوکوویچ که اوایل روز چهارشنبه سیصد و بیست و پنجمین برد خود را به دست آورد، در لیست مردان برای پیروزی در مسابقات گرند اسلم بالاتر از رافائل نادال قرار دارند.

 

رافائل نادال با 21 جام، بیشترین قهرمانی گرند اسلم را در بین بازیکنان مرد دنیای تنیس دارد، در حالی که فدرر و جوکوویچ هر کدام 20 جام دارند.

 

نادال گفت: «از این که به اینجا در رولند گاروس بازگشتم، لذت می برم. این مهم ترین تورنمنت سال برای من است.”

 

همچنین چهارشنبه، الکساندر زورف، شماره 3، کارلوس آلکاراز شماره 6، تیلور هری فریتز شماره 13 و دیگو شوارتزمن شماره 15 به دور سوم مسابقات تنیس اوپن فرانسه راه یافتند.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *