بهترین استادیوم آلمان

آنچه در مورد استادیوم المپیک برلین باید بدانید

بهترین استادیوم آلمان

استادیوم المپیک برلین امشب میزبان فینال جام حذفی آلمان موسوم به لیگا پوکال بین دو تیم فرایبورگ و لایپزیش می‌باشد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از دویچه وله، استادیوم المپیک برلین یکی از شناخته شده ترین استادیوم‌های جهان است که ما بنا داریم تاریخچه این ورزشگاه را در قالب تصاویر برای شما توضیح دهیم.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

با ره آورد نیوز همراه باشید…

 

 

استادیوم المپیک برلین
هندسه تحسین برانگیز این استادیوم در زمینی بزرگ در لبه غربی برلین واقع شده است. حتی امروزه نیز نمای ساده که با سنگ آهک پوشیده شده است، بر آن حاکم است. دروازه المپیک با عرض 15 متر در ورودی، با پنج حلقه خود، هدف اصلی این عرصه را به یاد می آورد.

 

مطالب دیگر…

تنیس ویمبلدون امتیاز رنکینگ خود را از دست داد

سه داور زن مسابقات جام جهانی قطر را سوت می‌زنند؛ فغانی در میان ۳۶ داور وسط

 

 

معرفی بهترین استادیوم جهان
این استادیوم برای بازی های المپیک تابستانی 1936 ساخته شد. آدولف هیتلر، که چندین سال قبل صدراعظم رایش آلمان شده بود، به شدت از اهمیت بازی ها آگاه بود و از ساخت این استادیوم حمایت کرد. در افتتاحیه در اول آگوست، او یک رویداد تبلیغاتی بزرگ را برگزار کرد و در مقابل جمعیتی متشکل از 110000 تماشاگر به سمت استادیوم راهپیمایی کرد.

 

استادیوم آلمان
بازدیدکنندگان برج ناقوس می‌فیلد که در مجاورت استادیوم المپیک برلین واقع شده است می‌توانند از منظره این استادیوم و شهر برلین لذت ببرند.

 

قدمت ورزشگاه المپیک برلین
پس از سال‌ها احیای اقتصادی در جمهوری فدرال آلمان، لیگ فوتبال بوندسلیگا در سال 1962 تأسیس شد. با شروع فصل اول 1963-1964، استادیوم المپیک برلین عرصه بازی‌های خانگی تیم فوتبال هرتابرلین بود که در اینجا نشان داده می‌شود که اولین بازی خود را مقابل نورنبرگ انجام می‌دهد.

 

استادیوم المپیک برلین
پس از اینکه آلمان برای جام جهانی فوتبال 2006 میزبان شد، استادیوم المپیک برلین را بازسازی کرد. در کنار بسیاری از بازسازی های فنی، تمام 75000 صندلی تماشاچیان مسقف شد. مسیر ورزشی اطراف به آبی و سفید، رنگ‌های باشگاه خانگی هرتابرلین تغییر یافت.

 

بهترین استادیوم آلمان
جالبه بدونید یک کلیسا در این استادیوم نیز درست شده که گفته می شود که تیم ملی آلمان قبل از بازی یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 مقابل آرژانتین در مراسمی در اینجا شرکت کرده است – مسابقه ای که آنها در ضربات پنالتی پیروز شدند. اما این فقط ورزشکاران نیستند که از این کلیسا استفاده می کنند. طرفداران واقعی هرتابرلین می توانند عروسی و غسل تعمید را در آنجا جشن بگیرند.

 

مجموعه ورزشی برلین
اگر می خواهید در گرمای تابستان آب تنی کنید، استخر روباز در استادیوم المپیک برلین ممکن است برای شما گزینه خوبی باشد. این بخشی از مجموعه ورزشی است که در سال 1936 ساخته شده است. دارای یک استخر 50 متری و یک استخر غواصی با تخته غواصی 1 متری و 3 متری است.

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

اولین دوره المپیک مدرن

همه چیز درباره‌ی اولین دوره المپیک مدرن

اولین دوره المپیک که پس از 1500 سال برگزار شد، به دلایل زیادی خاطره انگیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *