وزیر دفاع آلمان

آلمان تانک های ضد هوایی به اوکراین تحویل می دهد

کمک نظامی آلمان به اوکراین

وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که با ارسال 50 تانک ضد هوایی به اوکراین برای کمک به نبرد با روسیه موافقت کرده است، زیرا این کشور اروپایی قرار است از سیاست‌های ضد نظامی سابق خود فاصله بگیرد.

 

به گزارش ره آورد نیوز به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، برلین پس از چندین دهه اکنون موضعی قوی در برابر سرمایه گذاری در ارتش خود و ارائه کمک های نظامی به سایر کشورها که ناشی از مشارکت در جنگ جهانی دوم است، نشان داده است.

 

اولاف شولتز، صدراعظم آلمان گفت: حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه یک “نقطه عطف” برای آلمان بود.

 

ره آورد نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید؛ روی نوشته کلیک کنید…

 

آلمان از زمان تهاجم روسیه به اوکراین، بودجه نظامی خود را به شکل بی سابقه‌ای افزایش داده است.

 

با این حال، آلمان از زمان حمله روسیه به اوکراین و به دلیل عدم توجه به درخواست ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای تسلیحات سنگین، مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

کریستینا لامبرشت، وزیر دفاع آلمان روز سه شنبه اعلام کرد برلین 50 تانک ضد هوایی Gepard را از انبار خود به اوکراین تحویل خواهد داد.

 

مطالب مرتبط…

آیا حق وتو از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل سلب می‌شود؟

راه حل آلمان برای کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین

 

وزیر دفاع آلمان

وزیر دفاع آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «این دقیقاً همان چیزی است که اوکراین اکنون به آن نیاز دارد.»

 

لامبرشت اعلام کرد که دولت او تحویل تانک ها را در حاشیه نشست بیش از 40 کشور در پایگاه هوایی رامشتاین ارتش آمریکا در آلمان تایید کرده است.

 

در همین ارتباط لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده به خبرنگاران گفت که فکر می کند “این سیستم ها قابلیت واقعی برای اوکراین فراهم می‌کنند.”

 

آستین در پاسخ به این سوال که آلمان چه کار دیگری می تواند برای کمک به اوکراین انجام دهد، گفت که این به دولت آلمان بستگی دارد که باید تصمیم بگیرد، اما بر اساس اقدامات لامبرشت تا کنون، او مطمئن است “او به دنبال راه هایی برای مرتبط بودن و ارائه توانایی های خوب به اوکراینی ها خواهد بود.”

 

 

درباره‌ی morteza rahavard

دانش آموخته علوم سیاسی

همچنین ببینید

سیستم انتخاباتی آمریکا

تاریخچه‌ی سیستم انتخاباتی آمریکا

سیستم انتخاباتی آمریکا در دنیای لیبرال دموکراسی در نوع خود جالب توجه است؛ در ادامه ببینید چگونه ساختار نظام انتخاباتی این کشور از مدت ها پیش تنها به نفع دو حزب بزرگ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *